Berntsen27 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Jeg driver og skal kjøpe en BMW E61 2008-2010 mod. Jeg ser de fleste bilene har panoramatak, men jeg er litt skeptisk til dette med tanke på lekkasjer og evt utgifter dette må ha.. Er det noen her som kan hjelpe meg med erfaringer og tips angående dette? Og er det andre ting som man bør være obs på? Hvilket utstyr er ett must på disse bilene? Og sist men ikke minst, hvilke motor burde man velge? 520 eller 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Finnes tusenvis av slike tråder. Husk å søk før du poster ny tråd (forumregler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen27 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Jeg har søkt på forumet og litt på google, men jeg finner ikke noe relevant informasjon i forhold til det jeg spør om her Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 kjøpe e61 site:bimmers.no tips e61 site:bimmers.no525d 520d e61 site:bimmers.nopanoramasoltak e61 site:bimmers.no Utstyrsliste på E61 2008mod. Skal kjøpe bil Skal kjøpe brukt E61, fornuftig ønskeliste for ekstrautstyr? Kjøp av E61 LCI, hva er must have av utstyr?I det siste har det kommet to-tre "hjelp jeg skal kjøpe e61"-tråder i måneden, så du kan nok gjøre en litt bedre innsats med søkingen. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå