bmw520 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Har bestemt meg for å gå til innkjøp av en M-Sport igjen. hva må jeg forvente å betale idag? håper å kunne legge meg på max 100k. må jeg gå høyere, eller er d nok liksom for den type bil? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Definitivt mitt valg fra finn.no i dag! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44901843 bmw520 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Han orket ikke å skifte ute temp måler engang. Synes den var litt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ikke mye arbeid å skifte den for kjøper heller. Syns ikke prisen er så helt på jordet heller, om bare vedkommende hadde vasket å shinet den først. Definitivt mitt valg på finn som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Den har jeg titta på men må man ut med så mye altså? ikke mange M-Sport`er til salgs for tiden heller MEN... er det dette ( S704A M-suspension ) som avgjør at det er en EKTE M-Sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 For håpe at forsikringsselskapet gir meg såpass igjen, så at jeg for meg en M-Sport igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Ikke mye arbeid å skifte den for kjøper heller. Syns ikke prisen er så helt på jordet heller, om bare vedkommende hadde vasket å shinet den først. Definitivt mitt valg på finn som sagt. Nettopp derfor jeg er usikker på bilen og dens vedlikehold. Det er så enkelt å gjøre det, men ikke blitt gjort. Samtidig så ser jeg at det er montert chrome ringer rundt alle målere i instrumenpanelet, men pixel feil er der fremdeles. Men men, det er nå kanskje bare meg det... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Nettopp derfor jeg er usikker på bilen og dens vedlikehold. Det er så enkelt å gjøre det, men ikke blitt gjort. Samtidig så ser jeg at det er montert chrome ringer rundt alle målere i instrumenpanelet, men pixel feil er der fremdeles. Men men, det er nå kanskje bare meg det... Husk at det originalt med aluringer rundt instrumenter på facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Husk at det ikke er det. Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Du RS-Heggem, Er d M-Sport når d står noe annet en M-suspention da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 skjønte ikke helt forskjellen på, S227A,S337A og S704A. MEN, etter litt forskning nå, så er betegnelsen S705A M Sport-suspension II som definerer EKTE M-Sport understell? Det vi da si, at ikke EN eneste bmw som er til salgs på finn eller noen andre steder er en M-Sport pr.d.d skal si de er drøye i pris da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 337 M SPORT PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS Slik ser lista ut på min bil (det som jeg tror er "m sport package" relatert). Altså, så vidt jeg har forstått det så vil 337 diktere at resterende er på lista. Men godt mulig jeg tar feil. Det er dog ganske enkelt å se om en bil har den fulle "m sport" pakken eller ikke. Den ble tilgjengelig i 2000, haddes som standard (og eneste pakke som kunne ha dette tror jeg) alcantare seter, videre sort tak, m sport ratt, m sport 2 understell, m sport aero, m hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Mange som tror det er M-Sport, bare for at de har for eksempel sport package, et riktig sportsunderstell så er nå iværtfall et minimum å ha S705A M-Sport suspention II. dette vet jo selvsagt TRF-Racing, men tenkte bare å si d. he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Som dere ser under her så har jeg ikke 705 M SPORT SUSPENSION II på min, vil det da si at jeg ikke har sportsunderstell? å i såfall hvis jeg skal handle feks støtdempere så må jeg ikke bestille til m-sport/m-tenich, men til vanlig touring? Trodde det var en m-sport jeg hadde. Jeg har denne utstyrslisten på min: Type code DP01Type 525D (EUR)Dev. series E39 (2)Line 5Body type TOURSteering LLDoor count 5Engine M57Cubical capacity 2.50Power 120Transmision HECKGearbox AUTColour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)Prod. date 2003-01-09Order optionsNo. Description210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS320 MODEL DESIGNATION, DELETION337 M SPORTS PACKAGE339 SATIN CHROME354 GREEN STRIPE WINDSCREEN386 ROOF RAIL401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC423 FLOOR MATS, VELOUR428 WARNING TRIANGLE430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE434 INTERIOR TRIM441 SMOKERS PACKAGE464 SKIBAG481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)521 RAIN SENSOR522 XENON LIGHT534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL612 BMW ASSIST630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM710 M LEATHER STEERING WHEEL715 M AERODYNAMICS PACKAGE775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS788 M LT/ALY WHEELS801 GERMANY VERSION863 EUROPE/DEALER DIRECTORY879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET970 BUISNESS PACKAGESeries optionsNo. Description202 STEPTRONIC470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT520 FOGLIGHTS548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING851 LANGUAGE VERSION GERMANInformationNo. Description220 SELF-LEVELING SUSPENSION431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D473 ARMREST, FRONT555 ON-BOARD COMPUTER694 PREPARATION FOR CD CHANGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Du har sport understell 227. IKKE 705 som er M understell Så du må da bestille til sport men ikke M-Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå