Shattered Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Bokslakk da eller? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 seff...av ypperste sort fra biltemahylla Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Det liker vi! Brukte den selv til å lakke et par trommer, funker fjell, den La til og med på "sparkle" av primer (var tom uten at jeg visste det, ble faktisk fett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Den blee kuuul da til og med soltaket på vipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Den er jo FET Mangler coilovers, futura og M-pakke tho.. Haha EDIT: Soltaket på vipp også ja, hva mer trenger du?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Var vanlig "karosseri lakk matt svart" som ble spraya på kanaler... og litt på skjermen...haha måtte bare dekke den styggeste rusta Kommer dog ingen futuraer eller senkesett eller no m-pakker på denna... holder med soltakvipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Regna ikke med det Vippen gjør jobben den, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Wicky i mx5 nå i compact, ser ut til at du har fått sansen for småbilene mister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Er forskjell på å få sansen for noe..og å bare ha noe... jeg har sansen for kebab...men hjemme har jeg grovt brød..skjønner? hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Idag skulle en hente audien... starta den, funka fint. så slo jeg den av siden han skulle sjekke olje etc. Så ville han ta en prøvetur. Og da starta den...han satte den i gir..og den slo seg av...og nå nektern å starte.... så ja...han kjøpte den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Ojda, var det automat? Sensor på girkasse kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Nei er manuell... ser også at det mangler årsavgift for ifjor... så er i dialog med selger om å levere tilbake bilen..så mye tull med den... "oi det glemte jeg å fortelle" etc... jaja får se hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Måtte jo gjøre NOE for å få den til å se sånn...ikke-så-jææævla-stygg-ut...hahaha Haha. Den bimmern er ikke vakker vertfall. Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Ehhh... kaller du denne nyvaska skjønnheten stygg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Skulle bytta motoren med den i 328'en, så har du en skikkelig sleeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå