Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

hallo! Bilen er rusten..Eller..værbitt som nytern sier...da er det ikkeno poeng med "detailing av lakken og scholl ditt og datt på hjula"... no 18tommere med masse gummi, og fjerning av potter...da tror jeg at jeg er kul nok til å kalle meg El Wicky Del Sjueria!

 

Skal dundre inn på vårmønstringa med E46...ren og pen...og en bråkete 730..stygg..jævlig...klistremerker her og der... haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlebilen din var ikke akkurat pen lenger...  8-[ Sykt forfall.

 

 

I know...ble rett og slett satt ut over hvor elendig den var iforhold til når jeg hadde den...Menmen... Hadde jo "benzeline" skilt til henne... det har ligget i stua siden jeg solgte bilen... endelig kan jeg flytte det ned i boden min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke et dårlig utgangspunkt overhode, trenger bare litt omsorg så kan du tjene penger på den :P Hvis ikke kjøper jeg den for å redde den :lol:

 

 

Nei utgangspunktet er vel ålreit...om man liker å pusle med rust og sveise etc... Jeg orker ikke sånt... så jeg kommer til å gjøre sånn enkel billig-greier på den og ha den til den eventuelt blir solgt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig bøllete E38 hadde vært noe!


En bil som ser mer ut som et verktøy for torpedovirksomhet enn en grocerygetter. Den må se litt værbitt ut, men den må ha stil. Den må ha et nærvær, den må KREVE at du føler noe når du går forbi den :D

 

Litt som denne merca:

 

4944218616_8d8b4fafde_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig! Bøllete.. ikke store hjul, men fine hjul... med riktig gummidimensjon... møkkete... litt bulkete her og der...bråkete eksos.. kanskje skistativ!? Svarte ruter... "Kidnapper Car"...

 

Den må true deg bare du går forbi den på fortauet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første likte jeg, men det er iL version... den nederste hadde litt feil felger egentlig..  Men likte størrelsen på dekk/felg samt den meget moderate senkingen... Dette kombinert med rust, svarte ruter og meg bak rattet vil gi en kul kombo... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...