Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Og da var bilen plutselig ferdig :) Blir dog endringer i layouten..Folien som ble brukt var VIRKELIG umulig å bruke..Ble derfor litt sort carbon her og der... Men det blir bestilt opp en annen, litt mykere kromfolie som skal legges på lister på fangerne foran og bak, panseret skal folieres på nytt. Taket er jeg fremdeles usikker på..mulig jeg beholder det sort...

 

 

post-42422-0-12050900-1397416167_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk snappen...send den på nytt så skal jeg lagre den..sammenligne med den som står i E46en :)

 

Ja han bor ganske ålreit til... midt i ingenmannsland...6mål med tomt og ganske stort hus..betale 900tusen for alt sammen... ubrukelig grusvei til han...gikk veeeeldig sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ekstremt lite her... Bare råner litt og slapper av i solen :)  Har tenkt mer rundt veteran merce...og funnet ut at jeg er ganske keen på en w116 bil...

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47517712&folderId=1765477

 

Den hadde alt rett...Men manuell kasse... :(  Men...en slik en har nok fremtoning til at jeg ikke må ha en coupe... mangel på utstyr er bare sjarmerende... Den er komfortabel nok som nyere biler, har mer plass en nyere biler og andre tilsvarende veteraner.. ålreite motorer, lette å skru på (så lenge det ikke er rust) og man får ett smil om munnen når man kjører den!

 

Ikke er dem så dyre heller enda... en smålig gjenglemt klassiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47660989

 

denne du mente? Linken din funka ikke....  Bilen er iallefall veldig billig! Og du får den garantert billigere også...de er ikke så lettsolgte siden akkurat den der står jæævla langt nord... Men den var ok utstyrt, riktig farge, elegance version, integrerte barnestoler bak etc... Men den har fått en smell på høyre side foran, mangler dekslene under motor/fanger (dyre deler!) og hadde en liten bulk på bagasjen... Det positive er at den er kjørt i Nord, langkjørt, en eier/bruker og kjørt på saltfrie veier.. Så igrunn har du en bil i mange mange år fremover...

 

Sjekk dog følgende:

 

Bytte av converter/flush av girkasse

Bytte av dyser i motor

Eventuell rep av nivåregulering bak

Om bakluka holder seg oppe

Be dem eventuelt demontere gulvmatta/gummimatta FØR du henter bilen (den matta er STYGG!!)

Sjekk om førerstolen er nedsitti

 

 

Det er vel egentlig det... Jeg hadde, om alt er ok med den, starta bud på 60 +  omreg... Du må tross alt ha litt penger til å chippe bilen..200cdi er ikke verdens morsomste diesel..Men faen å billig den er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47660989

 

denne du mente? Linken din funka ikke....  Bilen er iallefall veldig billig! Og du får den garantert billigere også...de er ikke så lettsolgte siden akkurat den der står jæævla langt nord... Men den var ok utstyrt, riktig farge, elegance version, integrerte barnestoler bak etc... Men den har fått en smell på høyre side foran, mangler dekslene under motor/fanger (dyre deler!) og hadde en liten bulk på bagasjen... Det positive er at den er kjørt i Nord, langkjørt, en eier/bruker og kjørt på saltfrie veier.. Så igrunn har du en bil i mange mange år fremover...

 

Sjekk dog følgende:

 

Bytte av converter/flush av girkasse

Bytte av dyser i motor

Eventuell rep av nivåregulering bak

Om bakluka holder seg oppe

Be dem eventuelt demontere gulvmatta/gummimatta FØR du henter bilen (den matta er STYGG!!)

Sjekk om førerstolen er nedsitti

 

 

Det er vel egentlig det... Jeg hadde, om alt er ok med den, starta bud på 60 +  omreg... Du må tross alt ha litt penger til å chippe bilen..200cdi er ikke verdens morsomste diesel..Men faen å billig den er :P

Takk for tips, skal ta det opp til vurdering :)

Den står langt nord ja, men jeg bor bare 10 minutter derifra, derfor det passa så bra hehe :P

Er lite penger for såpass ny og ok utstyrt bil iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...