Skårholen Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 I know... men... om jeg skal selge..hadde en som vil ha en sånn bil kjøpt en ferdig senka eller en som var original og høy? Hvis JEG skulle kjøpt den ville jeg kjøpt den med justerbart senkesett. Da kan en ungdom skru den helt ned og ødelegge den i løpet av 6 mnd, eller en litt eldre kan ha den i ganske std høyde og ha den til han dør. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 hehe santnok Mye senk: Lite senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Gå for lite senk Senkefjører foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Kan man kjøpe bare senkefjører foran? Eller MÅ man kjøpe komplett foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg har sett alt fra en og en fjør til pakker med 4 stykk + dempere. Så det burde gå ann og finne om man orker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 jeg...orker...veldig...lite.... hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hva med senkeskåler da Wicky? senker 10-20 mm forran og du behoder original komforten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Dro du på treff, Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Dro du på treff, Wicky? Ja var på treff idag...var vel der rundt 1345... hadde andre svigers-relaterte oppdrag før jeg kunne komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hva med senkeskåler da Wicky? senker 10-20 mm forran og du behoder original komforten! ja tenkte det... men var enklest å montere...fjører eller slike senkeskåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 ja tenkte det... men var enklest å montere...fjører eller slike senkeskåler? Det er samme jobben igrunn må ut med demper og skru av topplageret uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Det absolutt enkleste er vel coilovers.... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Bilfull helg... vårmønstring x 2... bimmere på lørdag og mercer på søndag På søndagen ble lille baby også med! Også rakk jeg endelig vaske e-klassen E3Sex og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hvordan var responsen fra Mercefolka ang. folien på E-klassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Vel de liker drager og japse design på SL så... hehe Fargen er kul, men jobben er nok ikke denbeste...og det er det folk hengger seg opp i...Men den ble overraskende godt mottatt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå