Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Jeg ser den! Men skulle du selge den igjen? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Grattis med ny cruisebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Grattis! Men.. Den var litt.. Glætt.. I mangel av et bedre ord.. Ikke er den vel spesielt morsom og ikke snur den hoder.. Hva er greia da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Nei skal ha den ut sommern iallefall... E klassen med rød folie snur hoder... denne er så behagelig og deilig å kjøre... ned med alle rutene uten B-stolpe...og bare cruise...rett og slett.. Men skal få på no fetere felger etterhvert og senke den så den blir litt kulere iallefall En veteranbil hadde vært fetere selvfølgelig...Men det er noe med tilgjengelighet og brukervennlighet på en daily cruiser... får kjøpe noe mer ufornuftig neste gang...Men nå skal det sies at jeg prutet en god del på denne bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hehe okey Grattis med ny bil da ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Wææ!!! Coupe uten b-stolpe var veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Er jo det som var varemerket til mercedes sine coupeer... Jeg hadde jo b-løs coupe 1982 model...og 1987 model...og nå 02model... Hadde denne hatt stolpe slik som w208 karosseriet (modellen før min) så hadde jeg aldri kjøpt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Gratulerer med ny cruisebil ja, så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Gratulerer med nybil Åssen motor er det i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Er 200kompressor Ikkeno rakett men den går helt ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Er jo det som var varemerket til mercedes sine coupeer... Jeg hadde jo b-løs coupe 1982 model...og 1987 model...og nå 02model... Hadde denne hatt stolpe slik som w208 karosseriet (modellen før min) så hadde jeg aldri kjøpt den... Mulig det bare er litt uvandt Ser jo bra ut på eldre modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Gir en helt annen romfølelse med slike vinduer faktisk..da er det faktisk ikke kjipt at det ikke er soltak på bilen... Men eneste bilen med soltak var sølv med sort skinn og kosta 30k mer... Denne hadde bedre servicehistorikk, finere fargekombo og generelt i bedre stand enn neste bil på listen... Men med tanke på været i dag så skulle jeg egentlig kjøpt caben vi så på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Alltid gøy med søte små fugler <3 En kjapp dusj... Baby er iallfeall happy med ny bil hun kan skitne til axept, E3Sex og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ser ut som en "koselig" bil faktisk, pent interiør og spesielt uten B-stolpen! Ser ut som baby koste seg ja, virker som hu er skikkelig Merce-jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Baby liker alle bilene pappa dukker opp med..så lenge hun får si "bhiiiiiiiil" og gi klem til bilen og ta på alle felgene så er hun happy Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå