Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Nei skal ha den ut sommern iallefall... E klassen med rød folie snur hoder... denne er så behagelig og deilig å kjøre... ned med alle rutene uten B-stolpe...og bare cruise...rett og slett.. Men skal få på no fetere felger etterhvert og senke den så den blir litt kulere iallefall :)

 

En veteranbil hadde vært fetere selvfølgelig...Men det er noe med tilgjengelighet og brukervennlighet på en daily cruiser... får kjøpe noe mer ufornuftig neste gang...Men nå skal det sies at jeg prutet en god del på denne bilen da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som var varemerket til mercedes sine coupeer... Jeg hadde jo b-løs coupe 1982 model...og 1987 model...og nå 02model... Hadde denne hatt stolpe slik som w208 karosseriet (modellen før min) så hadde jeg aldri kjøpt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som var varemerket til mercedes sine coupeer... Jeg hadde jo b-løs coupe 1982 model...og 1987 model...og nå 02model... Hadde denne hatt stolpe slik som w208 karosseriet (modellen før min) så hadde jeg aldri kjøpt den...

Mulig det bare er litt uvandt :D

Ser jo bra ut på eldre modeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir en helt annen romfølelse med slike vinduer faktisk..da er det faktisk ikke kjipt at det ikke er soltak på bilen... Men eneste bilen med soltak var sølv med sort skinn og kosta 30k mer... Denne hadde bedre servicehistorikk, finere fargekombo og generelt i bedre stand enn neste bil på listen...

 

Men med tanke på været i dag så skulle jeg egentlig kjøpt caben vi så på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...