Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

joa jakten kommer sakte men sikkert :P første pri er å få orden på CLK før den også skal selges... Ligger ikke mange interessante Q biler på nettet for tiden som man kan få billig.. skal for en gangs skyld IKKE forhaste meg ved bilkjøp (slik alle andre bilkjøpene mine...) Lurer også på å skille meg med E klassen og satse på en 1-gen ML istedet.. lyst på stor 4x4 til vintern.. ikke at jeg har behov for det...men hadde vært litt artig å ha en bil jeg kan kjøre overalt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel ML kan hoste opp solide regninger, hadde jeg hatt en Quattroporte tror jeg at jeg hadde satset på en annenbil som er billig i drift… typ en E39 520d/525d stasjonsvogn som man kan skru på sjæl om det er noe :)

 

Men your money your choice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du ha for E-klassa da? De begynner jo og ligge utrolig lavt i pris. Sett flere til rundt 50k som har gått mindre enn din, din hadde vel gått 5-600k km.

 

 

Selgern for 90! de til 50 er ikke facelift og med mindre motor og utstyr...

 

Min har facelift, riktig fargekombo etc og fulgt ALLE servicer på BOS, nytt interiør-innmat, nye lykter, girkasse, overhalt motor etc... får jeg ikke 90 så lar jeg den bare stå :P

 

Også ser den slik ut nå:

post-42422-0-76435700-1407176689_thumb.j

post-42422-0-55361300-1407176691_thumb.j

post-42422-0-45573200-1407176693_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgern for 90! de til 50 er ikke facelift og med mindre motor og utstyr...

 

Min har facelift, riktig fargekombo etc og fulgt ALLE servicer på BOS, nytt interiør-innmat, nye lykter, girkasse, overhalt motor etc... får jeg ikke 90 så lar jeg den bare stå :P

 

Også ser den slik ut nå:

Ble kult det her, men synd du ikke gikk for kammo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kult det her, men synd du ikke gikk for kammo.

 

 

Ble bedre enn jeg regna med... Men ja, kammo falt helt ut av hodet når jeg folierte i denne fargen... men neste prosjekt blir kammo...Lurer på å kjøpe en billig bil og kammofisere den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...