wicky124 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Og ja, jeg vet dette er ett BMW forum og at det ikke skal være mercetråder her..Så jeg skal roe ned med updates Endret Februar 23, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Felgne du kjøpte til e-klassen da, skulle vel lagt ut et bilde av de også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Du tenker på 11x20toms felgene? Tror det blir bra med litt mer senk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Var de jeg tenkte på ja, godt slitte dekk? Hvilken dim erre på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Dekka foran er nye...bak er 275/xx-20...Så må nok ha nye dekk bak ja... har nye 245-40-20 dekk liggende men de passer jo ikke bakfelga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Gratulerer med flott klassiker! De bilene har jeg alltid likt helt siden barndommen, har jo blitt oppvokst i Mercedes familie, og har veldig sansen for dem. Jeg vil sitte på når det blir cruising (grunnen til at jeg sier sittepå, er fordi jeg ikke er sikker om du tillater en E30 cruisende foran/bak deg til sommern) hahaha wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Nice ride... Me want... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Gratulerer med flott klassiker! De bilene har jeg alltid likt helt siden barndommen, har jo blitt oppvokst i Mercedes familie, og har veldig sansen for dem. Jeg vil sitte på når det blir cruising (grunnen til at jeg sier sittepå, er fordi jeg ikke er sikker om du tillater en E30 cruisende foran/bak deg til sommern) hahaha Jeg også har vært forelska i de bilene siden barndommen...hadde spesielt en opplevelse i 16års alderen... altså 16år siden... jeg gikk mot t-banen...og på lyskrysset når jeg passerte veien stod det en mørk grå c126 med en ung pakistaner som satt stolt i bilen med høy musikk... Da tenkte jeg at jeg ville ha en slik engang i livet mitt og ja, E30en din blir vel ikke synlig med c126en kjørende foran hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Ah, den 500en er saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Som en standhaftig mb entusiastisk som du er, må jo dette være noe for deg. For min del holder det med og samle på pioneer fra samme tid. Se bil nr.2 her fra filmen Die Einsteiger. Vet ikke om man skal le eller grine. http://oyvind.servehttp.com/montering1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Man må grine fordi man lo av den for noen år siden.... de bilene der (med måkevinger spesielt) er relativt dyre på bruktmarkedet... Stod forøvrig en Gemballa til salgs i Norge for par år siden... usikker på om den ble solgt ut av landet men regner igrunn med det... http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=4475583&finnkode=29877777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Den ble avregistrert 1år senere 30.07.2012 Nå er vel den Gemballan ca 100x så kul som den andre fra filmen. Ble vel nesten arrestert når man kom med det led speedometeret på BT i 1985. Glemmer ikke når jeg kom med hvite Alpina baklykter på e21 i 1990 på BT. Så vit jeg fikk kjøre hjem og bytte. Har faktisk holdt på og kjøpe 500SEC et par ganger. Men hamster som jeg er hadde vel det bare endt med 3-4 til som delebiler. Endret Februar 27, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Jeg vil ha den gemballaen...men da blir jeg blakk og koneløs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Det er flere kone emner en gemballaer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Ikke for meg as <3 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå