Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott klassiker! :D

 

De bilene har jeg alltid likt helt siden barndommen, har jo blitt oppvokst i Mercedes familie, og har veldig sansen for dem.

 

Jeg vil sitte på når det blir cruising :D (grunnen til at jeg sier sittepå, er fordi jeg ikke er sikker om du tillater en E30 cruisende foran/bak deg til sommern) hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott klassiker! :D

 

De bilene har jeg alltid likt helt siden barndommen, har jo blitt oppvokst i Mercedes familie, og har veldig sansen for dem.

 

Jeg vil sitte på når det blir cruising :D (grunnen til at jeg sier sittepå, er fordi jeg ikke er sikker om du tillater en E30 cruisende foran/bak deg til sommern) hahaha :P

 

 

Jeg også har vært forelska i de bilene siden barndommen...hadde spesielt en opplevelse i 16års alderen... altså 16år siden... 

 

jeg gikk mot t-banen...og på lyskrysset når jeg passerte veien stod det en mørk grå c126 med en ung pakistaner som satt stolt i bilen med høy musikk...

 

Da tenkte jeg at jeg ville ha en slik engang i livet mitt :)

 

 

og ja, E30en din blir vel ikke synlig med c126en kjørende foran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må grine fordi man lo av den for noen år siden.... de bilene der (med måkevinger spesielt) er relativt dyre på bruktmarkedet...

 

Stod forøvrig en Gemballa til salgs i Norge for par år siden... usikker på om den ble solgt ut av landet men regner igrunn med det...

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=4475583&finnkode=29877777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble avregistrert 1år senere 30.07.2012

Nå er vel den Gemballan ca 100x så kul som den andre fra filmen. Ble vel nesten arrestert når man kom med det led speedometeret på BT i 1985. Glemmer ikke når jeg kom med hvite Alpina baklykter på e21 i 1990 på BT. Så vit jeg fikk kjøre hjem og bytte. 

Har faktisk holdt på og kjøpe 500SEC et par ganger. Men hamster som jeg er hadde vel det bare endt med 3-4 til som delebiler. 

Endret av bmwmaxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...