Gå til innhold

Frist for visning etter firehjulskontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet hva fristen er for visning av bil etter at firehjulskontrollen er tatt?

Må hjul og alt av ved visning av senkefjærer, eller holder det at de ser nummeret på fjøra? Nummeret forran syntes uten problem. Bak syntes nesten hele..

Skrevet

Ingen frist tror jeg. Men bilen er jo ikke i godkjent trafikk sikkerhetsmessig tilstand, og dermed kan du problemer om du råker borti noe.

Skrevet

6 måneder er det jeg har lest, men jeg har ingen kilde å referere til, dessverre ;) Men de kommer jo til å reagere om du kommer med et dokument som er et par år gammelt liksom  [-X

Skrevet

som jeg har forstått det holder det at firehjulskontroll er tatt etter kjøp av senkesett (kvittering)   - og at det står sportsunderstell på kontrollseddelen.   til meg hadde de glemt å skrive sportsunderstell,  så det ble en diskusjon utav det.     sa bare at jeg umulig kunne ha byttet tilbake senkesett så rask, og at det var bare for dem å ringe verkstedet om de ikke trudde meg.   da gikk det bra heldigvis : )  

men som nevnt over, bare å få det godkjent,  så slipper du noe pes om det skulle skje noe. 

Skrevet

Samme erfaring her. De sa det burde være så nytt som mulig, men innen en måned.

Kan ikke dokumentere dette og selv om en på trafikkstasjonen sa dette, betyr det ikke at det stemmer for samme person, dagen etter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...