Strandis Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hei er da uheldig og har mistet skiltet mitt fremme på min 94 mod e36, jeg har et nokså unikt og kult nr på bilen, snakket med biltilsynet om å få et nytt skilt fikk i svar at jeg måtte få tapsmelding med politiet og at jeg ville få et helt nytt reg nr på bilen min inkludert vognkort og skilter, jeg var selfølgelig ikke så dum og oppga skiltnr mitt til dem jeg bestile heller dette skiltet http://www.lator.no/display.aspx?menuid=13&prodid=854 og har kjørt med det en 2-3 måneders tid og har ikke blitt stoppet eller noe som helst med det men nå på tirsdag må jeg på stikk kontroll med bilen på vegvesenet skiltet er veldig likt orginalt bare pittelitt tjukkere bokstaver og tall er dette noe som er ulovlig og kjøre med og vil de merke det? latorskiltet er av aluminum og er montert bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Sånn i teorien går det der under dokumentforfalskning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Men hva det blir gjort i praksis vet jeg ikke. Det der er jo ment som bakpå sykkelstativ osv. Ikke som opprinnelig kjennemerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Jeg tror jeg ville spilt "dum" om dette ble oppdaget, og heller tatt det derfra. BMW E30 325 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 bilen ble avskiltet på kontroll grunnet skiltet! men etter noen lange våte og kalde timer på leting etter orginal skiltet fant jeg det pinade og fikk ut igjen skilta og fikk beholde mitt unike regnr slapp å betale for kontrollen og ingen bot D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hadde du bestilt veteranskiltet det fra 82 til 2001 så hadde du nok ikke fått noen problemer, da det er lagt identisk som det du fikk i 94 på bilen om annet skilt type fremme hadde jeg kjøpt 2, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Men de krever jo at Regnr er minst 30 år gammelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Hadde du bestilt veteranskiltet det fra 82 til 2001 så hadde du nok ikke fått noen problemer, da det er lagt identisk som det du fikk i 94 på bilen om annet skilt type fremme hadde jeg kjøpt 2, sant det silverboy sier her nærmeste du kommer ''riktig'' skilt er det sykkelskiltet jeg bestilte men det funket jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 jeg bestilte før det var 30 uten problemer ivaffall, riktignok 29år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 tror det blir noe skeptisk på teknisk kontroll nå har jeg hvertfall riktige skilt av nytypen med nasjonalitetsmerke i plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå