niklasf91 Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Har akuratt fått montert inn aux i min e61 idrive. Alt er kodet og på plass. Jeg er fornøyd med kvaliteten på lyden men volumet er hvertfall 20% lavere en når man spiller fra cd eller fm. Har søkt rundt på Google om det fins noen måte, men ingen suksess der ser at de som ikke har idrive kan justere aux volum, men for oss med idrive er det ingen løsning på spilleren. Fins det noen måte man kan kode, slit at man får høyere lys på aux?
Haukefer Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Har du android telefon? Ser når kjerringa bruker sin telefon (Apple) kan hu spille høyere enn jeg kan med s4' min.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
niklasf91 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Har iphone 5, usikker på om det fins noen innstilling der for og spille høyere, annet en volum knappen da selvsagt
Otis Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Jeg merker også at volumet er en del lavere på AUX enn alt det andre. Jeg har S4. Det er også endel støy på AUX. Dog så tror jeg det er pga dårlig lyd krets i S4.
axept Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Jeg har lydjustering i idriven, men den spiller lavere enn f.eks CD. Hadde en rootet telefon med egen equalizer greie på sist telefon, den gjorde at lyden ut av telefonen var bedre og lyden var da OK. Ny telefon nå og lyden er lavere igjen. Har spørt inne på BMW Coding, men dårlig respons der
niklasf91 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Jeg merker også at volumet er en del lavere på AUX enn alt det andre. Jeg har S4. Det er også endel støy på AUX. Dog så tror jeg det er pga dårlig lyd krets i S4. har hørt rykter at du får litt mer kvalitet og høyere lyd ut av en iphone, men har ikke prøvd det selv da
axept Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Eneste svaret jeg fikk hos BMW Coding var at å installere denne saken ville gi god lyd...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Eneste svaret jeg fikk hos BMW Coding var at å installere denne saken ville gi god lyd... Den har jeg installert på en annen bil og den funker meget bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå