Gå til innhold

Tråden om E38


APedersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Bunnlistene på dørene, er det stor forskjell på preface og facelift? Mine har begynt å bli stive og flere biter har knukket av. På lang sikt har jeg forsåvidt planer om å montere skjørter. Kommer det til å se dumt ut om jeg kjøper facelift lister og bruker de uten sideskjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift listene skrår ut for og ligge jevnt med skjørtet og de er av hardplast og må lakkes.

Pre face er litt mer gummiaktige og går rett ned for og ligge jevnt med kanalen. Vil nok se dumt ut om de ikke matcher. Alt bør være facelift. Eller så bør alt være pre face.

EDIT:

Ser facelift her. Lista skrår ut til skjørtet. Vil tro skjørtet bygger ca 1 cm ut. Så blir merkelig med lista uten skjørt. Og merkelig med skjørt uten list.

x0htgf150p7n6ojvh9cv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Har en sånn lav garasjejekk nå, den er genial. Samt høy utveksling slik at man ikke trenger å jekke så mange ganger for å løfte bilen.

Er vel en såkalt "race-jekk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare orginaljekken min jeg. Har prøvd garasjejekk en gang. Den prøvde bare og vrake de spora til orginaljekken. Så gidder ikke å bruke sånn mer. Går helt greit og jekke med den orginale også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...