Gå til innhold

Santhos Garage - E36 325i og E39 530D


santho96
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen til min bil tråd! :) Blir ikke noe stort prosjekt, siden jeg helt ny innen bil. Men liker å skru og lære nye ting, derfor tror jeg det kan vær lurt å lage en egen tråd der jeg kan spøre om ting og vise hva jeg gjør underveis.

 

Histore/Bakgrunn info: 

Spoiler

Er fortsatt 4-5 måneder igjen til lappen. Har alltid hatt interesse for å fikse ting, så ingen unntak med bil. Kjøpte tidligere en E36 316 touring av en betjent (Mantis på forumet) for en billig peng som jeg i grunn skulle få EU godkjent å bruke som bruksbil og lære å skru på. Men ble mer og mer, kjøpte blant annet inn en 318 is motor og GS infinity felger. Men siden jeg begynte å koste på bilen så mye, og verdien av bilen var så lav p.g.a høy km stand og mye rust. Så ble det til at jeg kjøpte min andre bil! En 318 E36 sedan med lettere skadefront som ble kjøpt av en kompis. Planen var nå å flytte over nødvendig karosseri deler på sedanen. Dette gikk ganske greit, og planen på dette stadiet var å vrak touringen og beholde sedanen. Så da demonterte jeg alt av brukelig deler fra touringen.

 

-E36 316 Touringen 1998

BMW316-E361998-Annonse_zpsca88ce22.jpg

-318 is motor, M42B18

4A1882DD-57E9-4131-88B2-5008B69C6AA9_zps

-Ved vraking: 

22904CA7-1B3C-4ACC-89DA-E5018D995AE0_zps

-E36 318 1993

2A8C6EE3-1F41-42DF-92E3-1CC5E88F31C5_zps

4DEF6AE7-DC5E-44D0-9E49-DFC3628A0544_zps

 

Fikk såtte E36 sedanen i stand rimelig fort men, på første test turen så gikk ikke det som forventet. Mistet grepet skei ut av kjørebanen, og krasjet rett i en stein og deretter roterte bilen 180 grader ned i grøfta. Heldigvis blei det ingen person skader, bare materielle skader. Så da solgt jeg også denne bilen i deler, og har nå fått en fortjeneste på det kjøpet.

 

-E36 sedanen såtte sammen og klar for test kjøring (for å se at den er helt bein)

F0DE8527-F895-4FCB-A6BA-81500076FF2E_zps

-Gikk ikke så bra dette :/

59912E45-D106-4A32-AC32-0B19928BF486_zps

-Tilbringte dagen etter på vrakern der jeg demonterte det som var verd å ta ut. 

1795781_814392851920905_1384943390_n.jpg

 

Planen nå var å bare vente i grunn til jeg fikk solgt unna noen mopeder jeg har stående. Har i det skrivende øyeblikket syv mopeder stående. Disse skal settes i stand og selges. Så derfor tenkte jeg å konsentrere meg om dette i stedet for å kjøpe enda en bil, når jeg har så mange «uferdige» prosjekt stående. Men tiltross for dette sjekket jeg finn.no ofte etter en kurrant E36 318is. En dag fant jeg en annonse her på bimmers.no om en kar som solgte en 318 is med lav km-stand og lite rust i nærheten. Sammenlignet med alle 318is bilene på finn som lå 8 timer eller mer fra hvor jeg bor, samt lav km stand og lite rust. Reiste å så på bilen og etter litt diskutering frem og tilbake blei jeg en eier av en 318is ! :)

 

-E36 318 IS Coupe 

60E8ABF4-1F9D-4BEA-8E41-C97F67E01993_zps

2267E25A-A131-43A1-8FED-0B4C417E6872_zps

B7D7065D-ADAD-4BC4-AD3C-AD56EC701E2D_zps

239F69C8-7323-4C80-9EC6-82D4C9B8D043_zps

 

Hvorfor E36 og 318is spør mange ! De er prises rimelig ut fra førstebil betingelser og forutsetninger. De kan se bra ut om du gjør noen grep (ikke kebab, men clean og fin look). De virker å være en fin bil og skru på, og mulighet for mye hjelp og veileder. Samt ikke alt for stort økonomisk tap om noe skulle ryke undersøking og bruk. De at jeg har falt for 318IS har vel litt med at slik jeg har lest meg opp, så er motor god og holdbar. Den har grei effekt, veldig likt 320 sies det. Er endel bedre plass på 4cyl motor, som kan vær kjekt når du skal begynne å skru bil første gang. Samt coupe karosseri er veldig fint. Det startet i grunn med at jeg kjøpte den 318 is motoren til touring og siden har jeg liksom bare falt for 318is og lest endel om den.

 

 

 

Info om bilen:

  • 1993 modell, første gang reg i Norge i 1996 
  • Lav km stand ca. 190 000 km 
  • Ok for rust, venstre hjulbue sveiset for rust 
  • Sportseksos, Alpina lippe, M3 baklykter, senkefjører og 17 tommer sommer felger står på bilen
  • Har ikke vært Eu godkjent siden 2007 
  • Stått lagret innendørs i siden 2010
  • Polyforinger i bakstillinga
  • Skinninteriør, bakseter er fra en M3 i følge forje eier

Planer:

  • Få bilen EU godkjent 
  • Vedlikehold av motor og drivverk
  • Behandle for rust
  • Supersport black evo coilovers
  • Montere et ok anlegg i bilen 
  • Godkjenne senk og felger
  • Fullstendig overhaling av understellet

Utseende:

  • M3 diffusor, M3 fanger foran, Sideskjørt 
  • Gromme felger som skiller seg ut fra mengden
  • Oransje blinklys
  • Opp lakkering av diverse 

Oppgraderinger:

  • Powerflex polyuretan foringer i hele understellet (lilla type for gate bruk med livstidsgaranti)
  • Supersport Black Evolution senkesett med høydejustering 
  • HR M3 OVERSIZE stabstag foran på 28mm og bak på 24mm 
  • Limited slipp differensial 188mm og mellomaksel fra 325i
  • Dbilas Dynamic sportsinnsug (godkjent i vognkortet, skal gi 15hk i følge papirene) 
  • Godkjent ombygd til 325i - M50B25 NV - Sommer 2016
  • X-brace fra M3 Cab med Travers foran
  • Tårnstag foran
     

-Ved kjøp Februar 2014 

Skjermbilde2014-03-15kl010850_zps5234783

-Utseende sommeren 2014 (M-Countor 8x17 og 9x17) 

E4C89638-31C0-425C-BF0E-A7545AC5F34A_zps

-Vår 2015
Skjermbilde%202017-02-12%20kl.%2013.10.2

-Høst 2015 - BBS RX 204 (8x17)

91BCFB9B-358C-476C-BE27-7DDB11E3A7CF_zps

-Høst 2016 - BBS RX 204 (8x17)

IMG_9929_zpsa9c4ycoh.jpg

IMG_9931_zpsospsp0ya.jpg

-Vinterlagring 2016/2017

3C404C96-FCF2-40F3-A17E-9701484E180F_zps

Endret av santho96
Overskrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit utgangspunkt! Kan bli bra detta :)
Mange er negativ mot 318is men har selv hatt 318is (Tror du var å lukta på den), og det er gode motorer. Har kjørt mot flere 320'er, og føler at 318is går en smule bedre. 318is er vel noe letter enn 320 og. Kan kjøre de hardt og de holder bra. Personlig liker jeg jo rekke 6 bedre, men ikke et domt valg detta :) Bare en M3 front så er du på god vei her

 

Følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå ut som en veldig flott bil det der :) bra utgangspunkt. Sleng ut flere bilder.

M-lister, m-front og originale lykter er ett must på disse bilene.

 

Takk! :) 

 

Bilder kommer det nok masse av, så fort jeg begynner å jobbe med den! :)

 

Takk for tips angående utseende, kommer nok tilbake til den tid da jeg prioriterer andre ting i første omgang!

 

 

Greit utgangspunkt! Kan bli bra detta :)

Mange er negativ mot 318is men har selv hatt 318is (Tror du var å lukta på den), og det er gode motorer. Har kjørt mot flere 320'er, og føler at 318is går en smule bedre. 318is er vel noe letter enn 320 og. Kan kjøre de hardt og de holder bra. Personlig liker jeg jo rekke 6 bedre, men ikke et domt valg detta :) Bare en M3 front så er du på god vei her

 

Følger med!

 

Takk for det, jepp var int i den men den stod så langt unna :( Jepp, 320/318is sies å vær ganske lik, man sier også 318is er litt kvikkere men hvem vet ! Slik jeg har forstått det, virker som det er ei god maskin! M3 front blir det nok etter vært men i og med jeg har alpina lipa nå så kan jeg leve med det så lenge, mens jeg fikser andre ting som er viktigere! :)

 

Det er bra! Du har jo erfaring medd 318is, så du kan sikkert hjelpe meg i endel tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) 

 

Bilder kommer det nok masse av, så fort jeg begynner å jobbe med den! :)

 

Takk for tips angående utseende, kommer nok tilbake til den tid da jeg prioriterer andre ting i første omgang!

 

 

 

Takk for det, jepp var int i den men den stod så langt unna :( Jepp, 320/318is sies å vær ganske lik, man sier også 318is er litt kvikkere men hvem vet ! Slik jeg har forstått det, virker som det er ei god maskin! M3 front blir det nok etter vært men i og med jeg har alpina lipa nå så kan jeg leve med det så lenge, mens jeg fikser andre ting som er viktigere! :)

 

Det er bra! Du har jo erfaring medd 318is, så du kan sikkert hjelpe meg i endel tilfeller.

Sant det :) Skal følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bytt til m-fanger slik alle andre e36'er har! Synes det er tøft at noen går andre veier, og denne kledde leppa, lakkere kanaler i samme farge og originale lykter, samt m-sørligste så er mye gjort her, men for all del, prioriter de viktige tingene først. I og med denne har stått så lenge er det nok endel å gjøre :)

Min første bmw var en 92-318is coupé, og har idag kjøpt en 98-318ti. 16v-1.8 er helt klart en kjempe kurant krysning av sportslighet og økonomisk forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det :) Skal følge med

 

:D

 

 

Ikke bytt til m-fanger slik alle andre e36'er har! Synes det er tøft at noen går andre veier, og denne kledde leppa, lakkere kanaler i samme farge og originale lykter, samt m-sørligste så er mye gjort her, men for all del, prioriter de viktige tingene først. I og med denne har stått så lenge er det nok endel å gjøre :)

Min første bmw var en 92-318is coupé, og har idag kjøpt en 98-318ti. 16v-1.8 er helt klart en kjempe kurant krysning av sportslighet og økonomisk forsvarlig.

 

Tenkte samme tanken, for den ser jo endel bedre ut med alpina lippa enn org. Så tenker at om jeg skal kjøpe M3 fanger blir det blant de siste tingene jeg gjør :) 

Kanaler skal lakkes når den tid kommer, regner med Eu godkjenning blir det første som skal gjennomføres. Stilig,  samme tenker jeg. Regner med ISen blir en grei første bil :D

 

Har du noen tips til ting jeg burde sjekk p.g.a den har stått still så lenge ? 

 

Vurderer også kanskje å gå i innkjøp av noen Alipina Dynamic replica 18" felger. Da jeg fikk solgt mine GS infinity felger i går, og jeg skal handle noen andre deler fra samme karen muligens. 

 

er disse: (8" bredde alle 4) Hva tror dere ? regner med at det blir kjøpt replica felger uansett (p.g.a budsjett), men usikker på hvilken felger. Sett litt på BBS lm.

post-71773-0-75249400-1393230134.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da tatt til fornuft, og det ser ut til at jeg bare kjører med de felgene som står på bilen for de ser jo helt ok ut. Så får jeg heller spare og kjøpe drømme felgene når den tid kommer. Har også sjekka hvilken interface jeg trenger til bilen min, så det blir handla nå! Og pc for å kjøre diagnose blir handla da jeg har kommet over en rimelig en! Jeg har altså den 15 pinen på bil stikk, og må derfor ha interface med ads!
Planen er å få bilen opp på støttebukker i løpet av helga og bytte ut orginal fjørene, og sjekke over lekkasje ved frem demperene. Samt se over foringer i understellet og finne ut hvilke som må kjøpes inn og byttes. Om heldig får jeg også lagt om til vinterdekk på noen orginale 15" felger jeg har liggende. Så det er klart til EU værtfall.
Bilder:
-17 tommer felger som stod på bilen ved kjøp, noen som vet hva de heter ?
9473A8A6-8330-4600-B7C9-B862BFE77706_zps
-Sjekka diagnose stikken på bilen, for å finne ut hvilken interface jeg trenger :D
3DFCCCB3-0E9C-4420-87D9-871B2B27C4AF_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update !
Det første som blei gjort var å hive opp bilen på 4 støtte bukker. Så begynte jeg tok en inspeksjon under bilen for å se tilstanden til deler under. Det meste av foringer så greit ut. Men fant ut at pakninga til bunnpanne fra biltema holdt veldig dårlig etter forje eier. Så den skal byttes. Støttes staget så noe slitt ut også, og endel rust på bærearmer og stag. Noen som vet hvor/hvilke deler mye jeg må demontere for å få løs bunnpanna ? Ser det er noe stag og understells deler som går under bunnpanna.

 

Ellers så tok jeg turen til Måndalen i dag, å fikk henta meg orginal eksos (med lambdasonde) til bilen, airbag og chrome nyrer. Tok også turen innom biltema å fikk kjøpt meg fjør spenner. Men måtte til med litt custom mekk for å få komprimert fjøre nok til at jeg fikk monterte orginal fjørene. Bak fjørene gikk ganske greit å bytte ut til orginale så etter jeg fikk henta meg et langt spett hos en kompis. 



 

Står også over et dillema, skal jeg ha bilen på EU kontroll nå med noen små feil eller vente å fikse alt så reise på eu kontroll ?  

Årsaken til at vurderer å ha den på Eu snarest, er fordi da finner jeg ut alt som må utbedres og kan dermed bestille deler samlet fra samme butikker som jeg skal handle deler jeg vet må bytte ut !  Eller skal jeg satse på at jeg faktisk kan sette bilen 100% i teknisk stand og ikke få mangel.
Kom gjerne med innspill til hva jeg burde gjøre :)

 

Det jeg vet må gjøres/kjøpes:
-Nye bremseskjold bak (begge side) p.g.a feste til håndbrekk fjører er ødelagt.

-Rep kit til håndbrekk 

-Pusse bort svak irring på bremserør med tanken, og legge på med tectyl.
-Står på sports eksos av ukjent merke (forje eier mener det skal gå fint gjennom eu p.g.a det bare er bak potta) Så er usikker på om jeg må bytte til org bak potte eller ikkje, hva tror dere ?
-Legge over vinterdekk fra et felge sett til et annet. Og montere det på bilen.
-Få bort ABS og Airbag lamper som lyser i dashbordet (Evt. bytte)

-Bytte bunnpanne pakning, stoppe lekkasje 

-Skiltlys 

-Brytere til varme i forseter (mangler)
-Koble opp volt måler
-Lyspærer i bak lys og bak blinklys defekt
-Aircondition panel boks defekt (IHKR  control module?)
-Tennplugger
-Tette igjen etter rust sveising ved venstre hjulbue bak, bak sida. 
-Gå over, og ta rusten på karosseriet de få plassene det gjelder.
-Ene forgaffel svettet noe olje (satser på å komme gjennom eu kontrollen, så blir coilovers montert)
-Pusse bort noe overflate rust på kalipere
-Noe små rust i hjulbuer som skal taes, før de blir verre.
-Farge og fornye skinn interiøret.
-Sveise jekkfester (begge to på venstre sida)
-Pusse bort rust og lakke ramme deler under bilen
-Kjøpe å montere deksel ved panser åpneren

 

-Kjøpe inn coilovers og montere (Drøm: Supersport Black Evolution)
-Kjøpe GS Retro felger med falken dekk (drøm)
-Firehjuls kontroll
Godkjenne felger og senk.

 

Bilder:


E64F0967-7F71-4BFC-9951-EB0889B2A86E_zps
-Laga noen spacere klosser slik jeg får jekka bilen høyt nok opp, slik at jeg kan sette støtte bukkene på maks høyde.
5319C25B-2233-4127-8AFA-7C5B9D7D497C_zps
-Bytting av dempere bak
C8C3F99A-BA45-4D82-8E39-F6AA72D581BD_zps
-Pakningsmasse og lekkasje fra bunnpanna
8696ACE1-DF62-410D-8B7D-77DDDDC332AF_zps
AFF84190-FAAC-4F1C-A38A-7727356F520E_zps
69DEF467-829A-4CB9-81CB-492C8311BE5C_zps
C2A4ECC5-4286-4068-9B6A-D68FD1D9B4CC_zps
-Noen som vet hva som skal monteres her ?
EBC7840A-AA57-431F-996E-0F6BD2AF37BF_zps
ECAEBDF7-9C6E-48F4-97ED-F01815F6F6D5_zps
-Irring på bremserør ved tanken
13BE57ED-7F54-4714-9BAB-0CD6487F63D5_zps

CCFB036A-05DF-4DB9-844D-9B0980F47C30_zps
-Heilhets bilde
CDCD9CA1-E957-49BB-A9D7-AF1213F2B8E9_zps
-Pakke med meg et org felge sett jeg hadde fra 318 Sedanen jeg hadde tidligere å reiste til Måndalen! Takk til Dtalstad_98 for handelen.
22FF9786-BEF3-43CD-80E1-952C552BCB2C_zps
-Her er den ekstra M42b18 motor jeg har stående, som blir brukt ved evt. havari eller liggende.
40247C02-6068-44F5-B5E6-BE7BEC03916B_zps
-Dagens fangst
7CEE61A4-B7CB-4034-A549-A78F388F7D86_zps

8593CB0C-7B38-49FB-93F9-003483E112E2_zps0FC8E679-4FCA-4692-A59E-E6BFBB82133F_zps
-Gått i innkjøp av fjør spennere fra Biltema
0E09CE1D-498E-4F1F-8EA0-8C106DEB1B7B_zps
-Men måtte få bytta grep på klemmerene for å få montert de, så måtte trikse litt for å få til det!
2E866119-A50D-4AFC-9FDA-AC21B60C30BC_zps
-For å holde igjen innpressinga fra fjør spennerene, brukte jeg skrutvinger. Slik jeg kunne bytte til maksimalt grep på fjør klemmerene.
DD0E9678-5E6B-4E2C-AE92-1D40FD621867_zps
-Sammentrykt
DD55CFD2-8B18-49B8-9660-DF31D0A21A46_zps
-Orgfjører montert foran
4A56409B-2E17-43DB-94C1-448B5F419513_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent arbeid :) når skal bilen på eu regner du med? :) og når fyller du/ har du oppkjøring? :)

 

Takk for det! 

Regner med å få bilen på eu så fort jeg har bestilt inn deler for å utbedre feilene jeg skrev i lista over! Så ca. 1 måned/2 måned siden jeg bare skrur i helger p.g.a skole! :/ 

 

Fyller 18 i slutten av August! :) Begynner mest sannsynlig med kjøre timer i løpet av påske feria, teorien tenker tar jeg på mandag eller tirsdag i påske feria ! 

-- 

Har planer om å gjøre en service på bilen, men litt usikker på hva jeg burde bytte. Så kom gjerne med tips. Det jeg har funnet ut så langt er: 

-Plugger

-Olje filter

-Luft Filter

-Bensin Filter

-Pollen filter

-Motorolje (5 L)

-Girolje (1,1 L)

-Diffolje (1,1 L)

-Bremsevæske

-Kjølevæska (akkurat bytta, så den forblir en stund til)

I følge Hayensboka så var det ikke nødvendig å bytte ut Servo olja, bare etter fylle. Hva tror dere ?

Blir å bestille endel deler fra Koed i løpet av uka, så skal jeg pusse bremse rør og kaliperene for rust i helga. Legger sikkert på et lag med rød kaliper maling på de. 

Har også fått god pris på Supersport senkesett fra QWT, selv om det er ei stund til jeg skal bestille! Virker som en solid bedrift. 

Noen som har peiling angående godkjenning av f.eks GS retro felger med ET 20 når ET org er 42 ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe i helgen dessverre. Men har fått bestilt en pakke fra Koed med de delene jeg vet jeg trenger til bilen atm. Og får ei pakke fra Gs med tectyl og rustbeskyttelses grunning snart også. Regner med jeg får gjort endel i påske feria! Har også bytta bort senkefjørene som stod på bilen, mot 4 goodyear dekk til 17" MAM W1 felgene som stod på bilen.

Bilder:


-Senkefjører som stod på bilen bytta bort mot dekk med 6-8mm mønster

3A2843E3-FF21-4900-AAF0-E617446ABA95_zps

B7F07F58-5224-4ED2-9BD0-3AD3EA34C50E_zps

F665AC0C-254A-49C7-BA75-9D565D5D62B4_zps

241FA8D9-14C0-44DC-8F87-A21314DD22FB_zps
-Bestilling fra Koed

Skjermbilde2014-03-30kl181433_zps4b586e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøre med SÅ høy profil? :o

 

Blir å bruke de på MAM felgene som stod på bilen så lenge! Planen er å få handla noen felger og dekk fra GS. Kom gjerne med tips, akkurat nå så ser det ut til at det blri GS Retro 8" x 17" !

 

--

 

Mini update: 

​Funne ut at jeg må få fiksa to jekk fester under på bilen. Skal prøve å ta det meste av rust i samme slengen! Har også fått taki en Dell Latitude D620 som jeg kan bruke til å kjøre diagnose på bilen, og i tillegg har jeg mottat interfacen jeg bestilte på ebay ! :) Og pakke fra koed er mottat!

Bilder:

-Noen som vet hva det nærmeste hullet er til ?

89D3F81E-4077-4F87-BB3E-2612E1687749_zps

-Er det bare å pusse bort og sandblåse rusten og tilpasse ei plate å sveise den på ? Noen som har noen tips ?

B9389D6E-3DB5-4FE1-883F-81032A0DF303_zps

-Skal prøve å få tatt rusten!

9986F8E4-A523-487E-9CFF-052F738B6A25_zps

1DAA917B-34A2-4A44-91CB-26EBD74E893F_zps

0DA9A03C-8383-4F31-A656-4EA8C72A4511_zps

E9C4EC40-AB03-4B99-9EBE-42C9F80E868F_zps

462F1387-8449-4CAC-B869-A983318565EA_zps

59B8215B-23DB-4CEF-AF07-9A33499F34CE_zps

3F9A10E8-B1BD-4549-82CD-68929D9CB00F_zps

940AF852-2EFC-4663-826F-58CBD858AD43_zps

FCBCD190-7E44-4C6A-A90C-B13D9174EB18_zps

-Pakke fra Koed

A191A5B7-B1AD-4AE5-B733-E683A7BAC355_zps

7C85A51A-6733-42B4-998D-8E0836D201B2_zps

-Castrol :D

D303DE5B-C1C6-4B7E-8545-86E3B66213E3_zps

-Fått meg pc som skal brukes til diagnose :D

69D61C5E-BF36-4575-B0B6-465E37F615F0_zps

-Interface er også mottat!

21D7A846-9E10-4551-AB3E-675ED4A64DBB_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekkfestene dine er nok ingenting å spare på. Kjøp deg stålbørste til vinkelsliperen, så fjerner du bodykitten og det værste av rusta med denne. Sandblåsing blir bare gris der, og du fyller hele kanalen med sand.

 

Det øverste bildet, med det runde hullet er bare en drenplugg. Løft teppet, slip rent under og over, ta det værste med stålbørste og sandblås/rustmelk før en skikkelig 2k primer. Så limer du fast den proppa som ligger over med tech7, og kjører tectyl på undersiden.

 

 

Jekkfestet ditt er det værre med, jeg regner med du må skjære ut ett godt stykke for så å lage ny del. Jeg lager mitt i 3mm, og forsterka hele jekkfestene slik at slikt tull aldri skjer igjen. Det ovale hullet som er under jekkfestet skal være der, der skal det sitte noen gummipropper.

 

Mitt gamle:

 

WP_000141_zpsc88703a5.jpg

 

Ny del med sveisegrunning slik det ikke ruster fra innsiden:

 

WP_000109_zps490208a1.jpg

 

 

Har forøvrig bilder av hele prosessen, så kan lage en kjapp guide dersom du er intr i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...