santho96 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Hmm...gt vinge...nytt ratt? X-Bace;) Det stemmer Mathias, var X-brace denne gangen! Bilder kommer til helga! Blir bra! Følger med videre Takk for det, kjekt med flere følgere
BjornarHS Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Ikke dumt...skal viss stive av endel de har en selv jeg skal montere med tiden..
santho96 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 Ikke dumt...skal viss stive av endel de har en selv jeg skal montere med tiden.. Mhm, samt beskytte bunnpanna fra unødvendig skade! Litt bilder fra den siste tida! -Biltema luftfilter ark - -Sveisa igjen og tettet med kjemisk metall. Org eksosen! -Kjøpt inn skøytestykke og tilpasset ny overgang -Så gikk topplageret bak. Hadde heldigvis nytt liggende. -Bytta ut front høytalerene med noen boss høytalere som ble kjøpt på netthandelen for 60-80 kr for en stund tilbake. - -Kjøpt inn div deler til luftfilterboksa og foringer til dekselet over motoren -Så røyk eksos feste, så da kjøpte jeg inn solid patentbånd, og laget eget feste. -Har også kjøpt meg ny luftmasse måler fra en kar på Bimmers, men det var defekt :/ -Vasking av bilen -En liten tur til valldalen med en kompis -Lufta godbilen Planen for vinterferia, er å montere vinterdekk med pigger siden jeg skal opp på bjorli! BjornarHS reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Hva syns dere om BBS RX 204 på 318is`n ? Kanskje i svart matt ? eller en spennende farge, kanskje mørke blå (276 Avus blå) ? Tenker tanken på å kanskje kjøre litt mere sport preget still, enn stance !
santho96 Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Skrevet Februar 25, 2015 Nei, kjør heller stance enn sport! Staaance! Veldig usikker, må ut med endel lapper for å få noen gromme hjul med brei kant støtter "sport" utsenende (Y) Er noe rimeligere for mer sportspreget orginal felger, som i tillegg kan skrives inn i vognkortet. -- Litt bilder fra den siste tida: -Bilen gikk fint på tur/retur Ålesund -Bjorli -Nye orginal baklykter, p.g.a ene baklykta ble ødelagt ? vil ha litt orginal preg. -Et bilde fra bilen parkert i garasja -Kjøpt meg K-sport topplager med camber og caster justering. Disse skal på 318is`n
santho96 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Da har man vekket 318is`n fra vinterdvalen! Har ikke henta skilt enda, men har endel ting som skal gjøres før jeg henter ut skilt. Prøve monterte GS Privilege 18" felgene i dag. Ble overrasket over hvor bra de kledde bilen, og i tillegg sitter det perfekt på bilen uten valsing. Ting som skal gjøres -Montere sport innsug -> godkjenne-M-tech lister-Camberstag bake og camber topper foran-Ny fanger + tåkelys-lakke tårnavstiver + dbilas klistermerke -Polering-nye gulv matter (koed)Hva tror dere ? Noe annet som burde gjøres ? Kom gjerne med tips og innspill Endret Mars 2, 2015 av santho96
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 2, 2015 Skrevet Mars 2, 2015 syntes du skal selge meg felgene som står på bilen der
santho96 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Skrevet Mars 2, 2015 syntes du skal selge meg felgene som står på bilen der Hehe, disse blir nok å beholde på denne bilen denne sesongen hvertfall Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1
Enes Yakici Skrevet Mars 2, 2015 Skrevet Mars 2, 2015 ofyfaeen så fin den bilen ble med de felgene!! Synes bilen ble po*no, Kjør den stilen og ikke tenk på noen andre felger! Ikke stopp med bilder, vill se flere! )))
williamwiers Skrevet Mars 3, 2015 Skrevet Mars 3, 2015 Felgene kledde bilen veldig godt! lengre ned mot bakken så er du der
santho96 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 ofyfaeen så fin den bilen ble med de felgene!! Synes bilen ble po*no, Kjør den stilen og ikke tenk på noen andre felger! Ikke stopp med bilder, vill se flere! ))) Tusentakk for det! Kommer flere bilder, så fort været tillater det!! Felgene kledde bilen veldig godt! lengre ned mot bakken så er du der Jepp, syns det selv også! Blir nok å justere ned, men skal først få montere sports innsuget og få det godkjent før jeg begynner å justere den noe særlig slik jeg ikke får trøbbel når jeg skal inn å godkjenne sports innsuget Hvilke farge på tåkelysene tror dere hadde kledd bilen bra ? Sota, gul film eller klart glass ? Fikk knipsa noen bilder dog: BjornarHS og Enes Yakici reagerte på dette 2
Andreas97 Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Strøkent [emoji7] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå