e46330cia Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Fin bil! Kan du legge ut utstyrslista ? Litt usikker på ut utstyrlista men hehe Den har det viktigste, sportseter HIFI takluke Sandviiik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Da er de stygge cromlistene borte!! Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Bilen er ikke til å kjenne igjen:s Tøfte med sorte lister til spacegrey! Monterte du senken selv? Tenker å handle noen 35 hr fjærer til min men litt usikker på om eg må på verksted for å bytte de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Strøken f10! Hva ble det til med foliering av speil? Vurderer og foliere speil sorte på spacegrey x5 selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Strøken f10! Hva ble det til med foliering av speil? Vurderer og foliere speil sorte på spacegrey x5 selv... Det glemte jeg!! Skal prøve å ordne det også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Takluke er et must på bmw [-o< blei bra mye bedre med mørke lister rundt vinduet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Jævlig rart at bak dempere begynte å lekke etter å ha montert senkefjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Jævlig rart at bak dempere begynte å lekke etter å ha montert senkefjærer Var jo litt pussig, de bør tåle moderat senk uten problemer. Det er klart at de får et nytt arbeidsområde og høyere belastning enn vanlig men skal jo holde tett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Fornøyd med senkefjærene? og har du adaptivdrive? Pen bil, men du må få ut noen bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Fornøyd med senkefjærene? og har du adaptivdrive? Pen bil, men du må få ut noen bedre bilder! Senkefjærene er faktisk gode og er førnøyd:) Litt usikker men har fire hjull sving iallefall som er noe dritt på en måte, men veldig kjekt i svingene da:) Men felgene var ikke noe særlig KVALITET messig!! Traff et lite hull så ble bak felgen skjeiv:( liten hull altså med lav hastighet. Ja må få ordna noen bilder snart vell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Da har jeg solgt Banebilen min e92 m3 ess gamle til gsbildeler, da det ble litt lite hester!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Hadde par bilder på tlf jo Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Handla meg banebil:) da det ble litt lite hester i E92 M3 BMW M3 912hk/1064nm:D Denne her går joo heelt noe jævlig, forhold til e92 m3en med 625hk Dajusnes, aalgaard og Sondre92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Den såg pervers ut og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå