vetu03 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hei. Har skiftet lykter på En 2000mod E39 jeg har til Lykter fra en 2002 Facelift. Og fant da ut at kabelen til blinklys og angeleyes ikke passer inn på den nye lykta. Noen som vet hvilke overganger jeg trenger? Fant noen på schmiedmann, men vet om de er de jeg skal ha da det ikke står noe info. Så vil jeg helst kjøpe fra en annen plass http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/reservedeler-lykter-varmeapparat_og_coupe/lykter_og_blinklys_inn_utvendig/side4.htm#1944227 Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Så riktig ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Så riktig ut det der Okey, det vsr bra. Da får jeg bestille med ett sett med sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt disse overgangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 koed skal ha disse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Er jo bare og kjøpe nye kontakter, fra facelift, og lodde på ny stikk, så blir alt som orginalt og ikke overganger over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Skal da ligge bolter ferdig installert i studentversjoner om du har lastet ned alt under instal Bolted connection er det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå