Snik Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 (endret) 2008 Carbonsvart E81 120d. Hverdagstyskern. BSR, JR filter, Performance eksos. Performance takvinge og speil. 19" Zito WP111. Valsa og spaca bak. M-understell M-aerodynamikk M-interiør (sportsratt multifunksjon, sportsstoler helskinn, to seter bak) Advantage pakke - Limited sport edition Alarm Lyspakke Adaptiv Xenon Aktiv styring HIFI-Pro Navi-pro Full PDC El. soltak El. innfell speil Keyless go Bluetooth/USB/AUX Alarm Sort tak Sorte stoffmatter 95% sot på fabrikksot ++ Sikkert glemt plenty så fyller plutselig på lista .. Endret Desember 8, 2017 av Snik kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Velkommen til Bimmers og gratulerer med en skikkelig tøffing! Ser ut til at du har det meste av utstyr på plass også, i tillegg til deilig motor og fete felger! Sleng gjerne ut flere bilder Har du noen planer for denne, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Velkommen til Bimmers og gratulerer med en skikkelig tøffing! Ser ut til at du har det meste av utstyr på plass også, i tillegg til deilig motor og fete felger! Sleng gjerne ut flere bilder Har du noen planer for denne, forresten? Takker for det! Veldig fornøyd med denne - Drar godt og har et hyggelig forbruk. Har ikke veeldig mange umiddelbare planer, men har noen: - Den er fabrikksotet, men synes det er litt i minste laget sort så blir mer sot i løpet av uka. - Vurderer spoiler/splitters, men det får bli om jeg snubler over noen billige. - Vurderer performance bremser når skivene er modne for utbytting (bytta de bak nå nettopp så er vel ikke så lenge til). - Vil bytte iDrive-bryteren til en mer moderne (har den enknapps-varianten som er litt knotete å navigere i). Ser det er relativt enkelt å bytte til nyere modell. Skal montere koppholder, så får vel gjøre det i samme omgang. -På det praktiske planet må jeg få meg takgrind for transport av sykkel og sånt. -Trenger også å beskytte litt bagasjerom for bikkja. Har nettopp montert hundegrind (ble hundegrind, filter og matter i helgen), men må ordne litt mer før jeg slipper bikkja baki. -Blåtann-streaming hadde vært kult, men det er ikke veldig høyt prioritert. -Quaife diff hadde selvsagt også vært moro, men har vel ikke helt behovet så det blir nok bare på idèstadiet. Vi får se - plutselig har man snublet over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Har også et senkesett liggende (nytt) som vurderes om jeg skal montere eller selge. Bilstein B8 med Eibach Sportline. Usikker på hvor mye lavere og stivere den blir kontra M-understellet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Riktig flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 fin bil mye av den looken jeg går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 (endret) Thanks! Ble soting av alt bak b-stolpen i går. 95% film på fabrikksot-ruter. Jeg burde kanskje moderert meg litt og gått for hakket lysere på siderutene, men skal gi det noen dager før jeg bestemmer meg Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 hvordan impress har du på felgene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Er ikke 100% sikker på innpresset faktisk. Må vel av med felgen for å finne det også så det må nesten vente.. Er 8,5 (m. 225/35) på alle. 15mm spacere bak. Valset hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 (endret) Da er reservealarm stasjonert i bagasjerommet. Tjuvpakk ønskes lykke til Hundegrinda ble bestilt fra UK. Merket er Travall. Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 (endret) Nylakka bremsekalippere foran og bak. De var blitt vel brune så greit å få shina opp med så åpne felger. Tenkte også det kanskje var greit å merke reservealarmen for de som hører dårlig.. Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 (endret) Nytt og fint, svindyrt AGM batteri! Fikk en hyggelig overraskelse en morgen tidligere i uka da jeg skulle til Bergen på jobb i form av ingen start. Batteriet lå på 11,litt volt og batteriet tok ikke lading. Volten ramlet rett ned til 11 igjen med en gang man tok av laderen (med alt av kabler frakoblet). Regner med at en celle er ødelagt på det gamle batteriet.. Med nytt batteri ble alt så meget bedre - bortsett fra at den automatiske senkingen av førervinduet hadde sluttet å fungere. Prøvde å kjøre diagnose med BMWhat, men fant ingen problemer selv. Fant ut idag på et engelsk forum at vinduet nok bare var "ute av synkronisering". Løsning: 1. Start bilen 2. Senk vinduet og hold knappen nede i 10sec 3. Hev vinduet og hold knappen nede i 10sec 4. Stopp bilen Så er vinduet synkronisert igjen og vil senke seg noen cm når du åpner døra Ellers, nypolert og fornøyd: Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusl96 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Utrolig fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Fin bil jah! Har ikk vurdert å foliere/plastdippe lister svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Takker! Nei, tror ikke det blir noe plastidipping av listene. Syns igrunn den kler disse kromlistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå