Magnus Johansen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hei monterte facelift lykter på min E39 for en liten stund siden. Men når jeg kjører med angeleyes en liten stund så får jeg beskjed i instrumentpanelet at det er no galt der, setter jeg på nærlys (xenon) å la de stå på i 5 sek så blir det borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hva er beskjeden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Johansen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 At det er no galt med lysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Det er ikke det som står der. Hva står der, eller hva slags symbol er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Var mye varsellys der:p Forsvinner ABS, Motor og antispinn lampa også? Eller så tror jeg de symbolene indikerer at lyspærene er gått sin vei. Ikke helt uvanlig, iallefall ikke om du har billig ettermontert xenon. Tipper motstanden i xenon-lyktene forsvinner når de blir strømløse, å da tror bilen din at pærene går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Johansen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Ble nok en liten misforståelse her Var ett bilde jeg fant på nette, bare se på feilmeldingen på lysene sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Beklager, men jeg så ikke bildet på mobilen. Men det bildet med lysene betyr at begge nærlysene dine er defekt. Det er nok som Tare Jensen sier, dårlige eller feil type motstander/ballaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Betyr vel ikke nødvendigvis nærlys? Kan vel være grøft, park osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Nja. Jeg husker ikke. Jeg hadde ikke det instrument panelet. Noen andre vet nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Det er riktig som nevnes over, men er jo bare å sjekke det vel hvilke lys som er defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Johansen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Ja okei, for bilen er ikke orginal med xenon eller angeleyes, skjønner dere hvilken lykt jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Bildet indikerer jo en E46, noe du ikke har, men du har sikkert montert inn DEPO lyker, så selvom pæresjekken din sier at noe er galt, så er det nok ikke det, fordi pæresjekk måler hvor mye strømforbruk pærene har, over/underskrider det så vil systemet "skjønne" at det er noe feil. Det du kan gjøre er og kode vekk pæresjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Johansen Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Okei, for alt lyser å er i orden, er bare det at det kommer feil melding i instrument panelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå