Zubzero Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Kjøpt meg en liten lekkerbisk av blå farge ( uprøvd ) Har hatt bilen i 3 dager men sitter allerede å tenker på effektanlegg, tenker at det er synd ikke Rekke 6`r avgir litt mer lyd bak bilen, kommer nesten mer lyd fra motoren. Har sett på diverse sportseksosanlegg men syntes de fleste av dem så og si høres ut som de orginale. Er det ikke som i gammle dager at når man fikk på skikkelig effektanlegg så forvandlet man hele lyd bilde ? har produsentene av dagens biler designet eksosanleggene så bra at de er optimalisert ihht lydbilde ? Takker for svar
SweetBMW Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Nei fokus i dag er nok mer på raffinert og rolig lyd. Men et godt eksosanlegg er jo lett å få tak i. Bakpotta gjør mye
Zubzero Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Takk for svar, jeg har sett på både supersprint og Eisenmann Exhaust supersprint som den orginale på bare venstre siden eller eisenmann hvor det er 4 potter ( to på v side ) dette systemet koster litt mer men går helt frem til catalysatoren
RS-Heggem Skrevet August 10, 2015 Skrevet August 10, 2015 Du får Eisenmann i to utgaver. "Sport" med Tuv papirer til din bil, og "race" uten Tuv. Jeg skiftet akkurat fra Schmiedmann sine bakpotter på min M5, til Eisenmann sin race-utgave. Men jeg må si jeg ble skuffet over lydbildet på tomgang og ved rolig kjøring. Å i sport-utgaven er det nok mye mindre lyd all round. Eisenmann holder høy kvalitet, å er fine å se på. Sett deg ned på youtube etter lydklipp til din bil, evt andre forum der de har erfaring med din bil eller motor. Det er det beste tipset jeg kan komme med.
Fidelio Skrevet August 10, 2015 Skrevet August 10, 2015 Må si meg enig med RS-Heggem. har selv Eisenmann race på min fra catback og den lager kun en del lyd på tomgang når motoren er kald, og veldig stille og rolig ellers. målte 87 db på 3000rpm. Det er jo forskjell fra originalt, men ikke sånn som jeg forventet.
Z4e89 Skrevet September 16, 2015 Skrevet September 16, 2015 Takk for svar. Leste de ikke før nå. Jeg kjøpte potte og y rør fra supersprint, må si jeg sliter med å høre forskjell, men de sier lyden vil bli bedre etterhvert. Er det noen som har noe særlig lyd i en 4 sylindra turbomotor?
awt Skrevet September 16, 2015 Skrevet September 16, 2015 23i har vel alltid vært selvpustende sekser?
StigJ Skrevet September 17, 2015 Skrevet September 17, 2015 Hvis du ser under avataren hans så har han en 20i awt reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå