eriksen76 Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Få bil! Såg harry ut med vinge og øyelokk, nå ble den jo meget pen:) Kult å se bilder av Sandnessjøen, jeg bodde der for 6 år siden, jobba på Slipen Mek, mange artige skapninga der ja;p Ja var meeget stygt!Hahaa, av alle odds! Det er det helt klart, mange veteraner som går rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Fin 325! Kjenner jeg savner min E36 litt når jeg ser bildene. Du får si ifra når du vill ha E46 igjen, så kan vi bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Fin 325! Kjenner jeg savner min E36 litt når jeg ser bildene. Du får si ifra når du vill ha E46 igjen, så kan vi bytte! Tusen takk haha, det ska jeg gjøre Fikk godkjent senkingen idag! Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) Skiftet tennplugger i går, ikke akkurat det store ;D men positivt overrasket over at det ikke var olje nedi hullene! Kjører jo med 0w40 olje og Blir vel enda mindre aktivitet på bilen fremover nå, inn i millitæret i januar... Endret Desember 8, 2014 av eriksen76 Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Noen som plages med fukt i lyktene? Da kan jeg anbefale en par poser med Silica Gel i hver lykt! Funket fjell! Slet med at dugget kom ved bruk av kjørelys ute i kulden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Dette må eg prøve! la du det helt inne med glasset eller bare "baki" med pæreholderene? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Dette må eg prøve! la du det helt inne med glasset eller bare "baki" med pæreholderene?La det bare baki ved holderen Kjøpte disse http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161092243214&alt=web williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Det var ikke dumt nei! Ikke vært plaga med fukt enda, men frykter at den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 Det var ikke dumt nei! Ikke vært plaga med fukt enda, men frykter at den kommer.Hehe, fikk ideen fra noen andre her på forumet (husker ikke hvem).Har byttet glass og pakninger i lyktene (originale Bosch) å fortsatt dugget det. Var slik på e46n min og, tror det er noe BMW generelt har hatt litt problemer med . Er jo kondens som danner seg, men ser ut som noen andre merker har funnet løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Litt vasking i dag Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Fin bil! Skaff deg originale baklykter med hvite eller sota blinkers. Det gjør utrolig mye og ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 (endret) Fin bil! Skaff deg originale baklykter med hvite eller sota blinkers. Det gjør utrolig mye og ser veldig bra ut Tusen takk!Må se hva jeg kommer over, fikk tilbud om å få med de originale baklyktene når jeg kjøpte den, men de var så sletne Akkurat nå har jeg sinnsykt lyst på nye sommerfelger hehe. Disse var jo fine Endret Desember 20, 2014 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Vet at du kødder nå eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Monterte slike kraftige led pærer i tåkelysene i dag. Elendig bilde... Er nogenlunde lik halogen i styrken, noe jeg håpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå