sanders54 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 http://www.bmwstylewheels.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Tipper det er disse? 193m heter dem. Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Det er de ja! Men har kommet frem til at de ikke er så fine som jeg skulle ha det til. Vurderer Zito wp111, VMR V701 / V703 (ganske like m3 CSL og BBS CH), eller BBS LM. Men føler wp111 og LM er rimelig oppbrukt. Ser de jo overalt daglig. Noen som har noe forslag? Og hva mener folk om senk til 19"? Jeg er litt skeptisk til å senke en såppas ny bil. Mister man noe av nybil-følelsen? Jeg har også spurt om det før, men husker ikke hva jeg fikk til svar. Hvilke pærer trenger jeg til angel-eyes og hvilke pærer trenger jeg til tåkelys? Noen som evt. har link til M-tec LED pærer til angel-eyes og til LED pærer i tåkelys? er litt evneveik om dagen, og trenger litt hjelp Har også lyst på matt svarte speil, tak, diffusor og evt. haifinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Skal du ha senk har jeg fk coilover kit liggende samt hartge senkefjører som er såsi nye. Skal få det billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hvor mye senker hartge-fjørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Litt usikker men mener det er 1,5-2 cm er med papirer på de å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Har M-understell, er vel ikke så stor forskjell på M og hartge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Altså den senker 1,5-2 mer en m sporten. D glemte jeg å si hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Kjøp deg coilovers først som sist. Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Pen bil Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Altså den senker 1,5-2 mer en m sporten. D glemte jeg å si hehe Husk de er til firer diesel, så de kan ikke godkjennes på en bensin bil siden diesel veier mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Husk de er til firer diesel, så de kan ikke godkjennes på en bensin bil siden diesel veier mer. d stemmer så ikke etter hva slags motor denne hadde. Men senker de sikkert litt mer på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Kjøper ikke senk det ikke er mulig å godkjenne dessverre. Da kan jeg jo likegreit kappe mine egne totalt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Takk Sindre! Trenger felger da, og må nok bli litt lavere ja. Innspill noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Jeg har disse felga her for salg med nye dekk, om d er interresant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå