Sjøbuse Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Har hørt snakk om at folk kobler inn rikstv og ryggekamera for eksempel. Da må man bruke tv modulen. Men hvordan kobler man til dette? Det er vel ikke noe kontakter til dette noe sted? 99 E38 med MK3 navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 TV-modulen har video-input, du kan fint bruke denne. 6 og 15 for bilde og 4 og 5 for lyd. Merk at det kun er mulig med monolyd, med mindre du jukser det til ved å bruke ryggekamerainngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Nå var egentlig ikke min plan og ha rikstv. Men og sette enn en apple tv for og få bilde fra mobil til skjerm. Men da er jo stereo lyd og fåretrekke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Det er ikke mulig med Apple TV sånn uten videre, da denne kun støtter digitale signaler (HDMI), noe TV-tuneren ikke gjør. Det er mulig du kan få tak i en form for digitalanalog omformer, men om disse finnes med 12V aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Kan vel bruke noe som dette? http://www.js-technology.com/store/info/avguides/Connecting-Apple-TV.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Det er førstegenerasjons Apple TV vil jeg tro. Dagens Apple TV er ihvertfall ikke slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Ok. Finne en gammel da. Hehe. Hva med en slik? http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0095MGOE0/ref=redir_mdp_mobile/277-6673400-4199222?camp=1634&creative=6738&creativeASIN=B0095MGOE0&linkCode=as2&redirect=true&ref_=as_li_qf_sp_asin_il_tl&tag=macmanl-21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Eller denne kanskje? http://www.js-technology.com/store/info/avguides/connectingappletvv2.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 De vil nok fungere de, men jeg tror heller jeg bare ville kjøpt en kabel som gav HDMI rett ut fra telefonen kontra å gå via Apple TV, da du også vil trenge et trådløst aksesspunkt. I tillegg tror jeg du blir ganske skuffet når du finner ut at du ikke kan lese SMS på skjermen engang, da oppløsningen på BMW sitt system er ganske langt unna det som er på dagens telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ingen dum ide sjøbuse, følger med her. Må finne på noe jeg også, blir gal av radio og cdveksler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Hva med disse løsningene? LØSNING 1 Denne i Iphone5S HDMI kabel i den andre enden og vidre til denne boksen. Ut på andre siden av boksen Vidre med slik kabel. Koble andre enden av kabelen bak i midtkonsollen på AV inn hullet. LØSNING 2 Denne i iphone 5s Med lightning til 30 pin overgang. (Usikker på om denne overgangen støtter video) Og denne vidre til AV inn bak på midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Det første vil nok fungere (det er dette jeg skrev i forrige innlegg), men Lightning-porten støtter ikke analog video, så den andre fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Så vanskelig folk skal gjøre det når de utvikler noe Vil løsning 2 virke på en iphone 4s med den gammle 30pin kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Ja, det vil nok fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Kanskje jeg får slenge 4s'n i bilen da. Litt tungvindt med ekstra tlf. Men funker vel som en løsning inntil vidre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå