Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Skal bytte staget på E38 med 50/50 senk. Har det noe og si på staget? Må jeg kjøpe stag med en annen lengde enn det orginale?
Otis Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Nå kan jeg ikke e38, men det har jeg aldri hørt om at man skal gjøre. Og delekatalogen sier at det er likedan stag på alle understell på e38. Så da er mitt svar: Nei, du bruker likedan stag.
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Ok. Var en eller to som mente jeg kanskje måtte ha kortere stag om bilen var senka
APedersen Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Fulgte med kortere stag med mine Lowtec coilovers, dem er ca 70% av lengden til de originale. Du har vel senkefjærer med originale dempere, eller?
Sjøbuse Skrevet April 5, 2014 Forfatter Skrevet April 5, 2014 Vet ikke med demperne. Men orginal demper på 50 mm senk er vel litt tøft for demperen vel?
Otis Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Om det følger med andre stag til demper så bruker du det. Men tror nok at det kun gjelder coilover, da de kan ha annet utseende enn standard.
740AV Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Er bare ved bruk av coilovers du trenger kortere stag ja.
Haug530D Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Min E39 spiser stabstag til frokost lunsj og middag etter at jeg senket den, så min mening er at ja man burde vel hatt andre stag men det går med orginale også de ryker bare oftere, noe som sier seg selv, man får jo mer press på de.
Sjøbuse Skrevet April 5, 2014 Forfatter Skrevet April 5, 2014 Ok. Da er det bare og bestille orginale da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå