Gå til innhold

BMW E30 M3 s85 V10


Fredrikmork
 Share

Anbefalte innlegg

Nei Banebilen har stangert da han som skulle hjepe meg med montering av motor og gir ikke har hatt tid.

 

Har derfor startet å bygge en ny M3 som det skal skilt på når den blir ferdig. Det er det karosseriet som dere ser på bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er på utsikk etter et bagasjelokk orginalt til E30 M3 samt hengsler. Noen som har et slikt til salgs eller kjenner noen. Samt generelt deler for å få en komplett bil. Har karosseri delene mangler alt inni utenom seter. 

Skrik ut hvis noen har noen hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

tøft :) deilig å bygge selv så man vet hva man får og har. 

Er det originale bmw deler du har kjøpt igjennom koed? har lurt på å legge på litt ståldeler til m3 "lageret" mitt. men er vell en del som har gått ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hsd skrev:

tøft :) deilig å bygge selv så man vet hva man får og har. 

Er det originale bmw deler du har kjøpt igjennom koed? har lurt på å legge på litt ståldeler til m3 "lageret" mitt. men er vell en del som har gått ut?

Ja er orginalen deler. Har vært veldig god passform på alt. Jeg har kjøpt noe på koed men mye har gått ut. Har brukt snart 3 år på å få tak i alt. Er en biloppretter jeg kjenner som hjelper med karosseriarbeidet. Han er superdyktige så dette blir bedre enn det er gjort fra fabrikken. Blir utrolig strøkent. Målet er når den er ferdig at det skal være som en ny bil som ruller ut fra fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

org bmw er vell omtrent perfekt ja :) er vell siste man skal spare på når man bygger bil, hehe.

blei det til at du handla forsterkningstag fra mason engineering? Vurderer slike selv til min.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hsd skrev:

org bmw er vell omtrent perfekt ja :) er vell siste man skal spare på når man bygger bil, hehe.

blei det til at du handla forsterkningstag fra mason engineering? Vurderer slike selv til min.

Blir ikke i første omgang. Var til banebilen det. Men her ble det sveiset til buret forsterkninger til dempertårn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...