-Erik- Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hadde Ferrita sammen med Carboninnsug var det perfekt for en bil jeg brukte på lange sommerferier, samt det slapp seg løs endel i forhold til org. Ikke noe overdreven og irriterende brumming på lav rpm, og fin sprut på høyt (skulle fjærnet katalysatorene hvis jeg hadde hatt den bilen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Hva med Eisenmann bakpotta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Har også hatt Scorpion på en M3 3.0 tidligere, og det bråker en del. Eisenmann har jeg hørt er litt mildere i lyden/resonansen. Har kjøpt Supersprint nå, men ikke fått montert den enda. Jeg selger forøvrig carboninnsug til S50.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg hadde supersprint decat og eisenmann catback,fin brumming på tomgang og rått snerr ved skikkelig pådrag Søk på youtube der får man høre det meste;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Mange filmer på youtube som gir et greit inntrykk av hvordan det låter, ja. Hvordan det høres ut på utsiden av bilen er en ting, men hvordan det høres ut inne i kupeen er noe annet. Det er det vanskelig å få inntrykk av via disse filmsnuttene. Det som høres ut som tøff brumming fra utsiden, kan nok for noen bli for mye lyd inne i bilen. Feks i min bil er det ganske stor forskjell på hvordan lyden oppleves i baksetet kontra forsetet (der jeg sitter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Dette er fra coupeen,men er bare med catback da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSJ Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 BMW E36 er som vi kjenner til tredje generasjonen av 3-serie, men derimot andre generasjon som folkene i BMW ///M! har fått fingrene i, nemlig M3. Den ble lansert på en regntung dag på en bilutstilling i Paris og ble levert med en stadig kvikk 3.0 liter (som du er så heldig å være i besittelse av) og en 3.2 liter som kom først i 1996. Motorene har henholdsvis 286 hk og 321 hk. 3.2-bilene ble levert med sekstrinns-kasse og bremser fra BMW M5, mens tidlige 3.0-litere har samme kasse som 328i!. E36 M3 var tilgjengelig både som coupé, sedan og cabriolet (de to sistnevnte først fra 1994). S50b30 er egentlig en sportslig, høyeffektsutgave av den 24-ventilerte BMW M50-motoren. Din stadige 3.0-liter har boring på 86mm og en slaglengde på 85.8mm, noe som gir en ganske morsom karakteristikk (som vi forøvrig setter pris på at du øser ut av deg med erfaring om). Det kan også nevnes at 3.2-literen har boring på 86.4mm og en slaglengde på hele 91mm, og en kompresjonsratio på 10.8:1. Motoren din har som sagt 286 hk, på så høyt som 7000 omdreininger i minuttet og leverer ikke mindre imponerende 320 Nm @ 3600 omdreininger i minuttet, sammen med rødlinjen som begynner først på 7250 omdreininger er det en veldig turtallsvillig og kvikk motor. Det finnes også en limitert utgave av E36 M3! kalt M3 GT, som har kvassere kamaksler og produserer hele 294 hk! God helg og kos deg med bilen din Merrushe, vi gleder oss til å høre mer! Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Hvordan går det med planene om skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 forhåpentligvis neste uke Må fikse håndbrekksko bak og gi trangtilsynet dokumentasjon på decibel… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Ja de pirker vel med pinsett for å finne feil, latterlig spør du meg De burde jo bare være glad til da det er mer penger i statskassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Det har skjedd litt av hver her siden sist ha jeg forstått? La oss få høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå