kortsluttning Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 La merke til at det var noe sprekker rundt skruene, og den er lakkert på toppen der. Er det dyrt å fikse noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 For meg så ser det ut som lakkslipp etter at bolter har vært strammet til... kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 For meg så ser det ut som lakkslipp etter at bolter har vært strammet til... Jeg lurer litt på om den har truffet en kant så bolter har sprukket opp, så har de retta den og lakket med grå lakk Det er bare lakk på den sida hvor boltene er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 http://www.oslofelgretting.no/priser.html kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 http://www.oslofelgretting.no/priser.html Ikke ille med 1000-1500kr pr felg for oppussing og lakkering Men spørs om det ikke kommer en del tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Dette ser ut som GS felger og disse har så dårlig lakkvalitet at dette skjer rundt skruehullene (og over alt ellers). Når det gjelder oppussingsprisen er nok ikke dette så ille, men disse felgene koster ikke særlig mye mer nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Dette ser ut som GS felger og disse har så dårlig lakkvalitet at dette skjer rundt skruehullene (og over alt ellers). Når det gjelder oppussingsprisen er nok ikke dette så ille, men disse felgene koster ikke særlig mye mer nye. Dette er vel originale bbs? Altså en nypris på rundt 50000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Det kan nok se sånn ut, og da er det jo ingen tvil om at oppussing lønner seg. Utifra det første bildet, så det ut som kopier. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Det kan nok se sånn ut, og da er det jo ingen tvil om at oppussing lønner seg. Utifra det første bildet, så det ut som kopier. Ble litt redd for at jeg hadde kjøpt kopi felger nå Var litt dårlig det første bilde ja, får håpe det bare er lakken som har sprukket opp og ikke felgene. Får de seinere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå