Joachim S Hamar Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 My ga du for topplagra? Må bytte på min nå så tenkte det var like greit med justerbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Ga 1800,- for de under gs treffet, koster vel 2250,- opprinnelig Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har du link til hvor du kjøpte m sporten? har leitet skjøl etter fanger framme å bak men finner ikkeno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hvis du googler/søker på eBay etter "e90 m-sport bumper/bodykit" så finner du sikkert noe! Mener og på å ha sett at carpartspro.no har komplette fangere på nettsiden til en grei pris (rundt 10.000,-), men for min del ble det billigst å bestille de fra eBay ferdig lakka. Fant ikke settet jeg kjøpte siden betalinga ble tatt utenfor eBay, men troooor selgeren hette Rokitt cartuning der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Ser bra ut Dekk kjører du? inpress spacer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Takker! 225/35/19 og 265/30/19, ingen spacere ET er 20 framme og 25 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Har ikke gjort mye siste tiden siden jeg har vært på ferie og på jobb til sjøs. Eneste forskjell er vel at jeg har fått montert ei lita lippe på bagasjeluka.. På onsdag skal bilen på service så den er klar til bilferie i Norge/Sverige om en god ukes tid. Den vil også få bytta olje og filter, selv om det er 7000km igjen til det skal bli gjort i utgangspunktet, bytter heller for ofte enn for sjelden Instagrambilde, så kvaliteten er vel litt så som så aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Skal forresten ha meg nye vinterfelger ettersom originale 17" IKKE ser bra ut Tips til tøffe felger? 18 eller 19" gjerne med litt lav ET, gjerne rundt 20-25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Jeg synes Style 95 ser råbra ut på E90/91. Har sett det flere ganger. Husker dog ikke innpresset, men er vel bare å slenge på en spacer evt. Den dagen jeg henter meg E90/91 blir det hvertfall 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Har faktisk vært inne på tanken på style 95! de er 9 og 10x19" ET24, så de burde sitte ganske så fint igrunn. Er også på tanken å finne meg et sett med 4 stk felger med 9,5" bredde for å så hive på 235/35/19 dekk. Det er litt begrensa utvalg av lavprofil 19" vinterdekk, men i den dimensjonen er det litt å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 jeg sliter med samme problemet! skal ha 19" vinterfelger på 530´n felger har jeg funnet, blir nok bestilt på ebay med tanke på at da får jeg jo samme felgene jeg vil ha til samme prisen for et sett felger jeg ikke vil ha i norge eneste jeg sliter med er vel dekk 19" piggfritt er vel litt mere å velge i men så fort man går til piggdekk noe jeg må ha så har jeg vel bare 2 valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Ja, huff.. Enklere sagt enn gjort dette her, har funnet et par felgtyper på eBay som er ganske greie. likte de her, syns de så ganske fine ut og prisen var ikke så alt for ille: http://www.ebay.com/itm/19-M5-STYLE-STAGGERED-WHEELS-5X120-HYPER-BLACK-RIM-FITS-BMW-335-2006-2012-/130881237933?pt=Motors_Car_Truck_Wheels&hash=item1e792133ad&vxp=mtr Skal heldigvis ha piggfritt selv, finnes ikke behov for pigg her på vestlandet! ...Men så blir det også et spørsmål om jeg bare skal ta av skilta på e90'en for å så kjøpe en billig vinterbil.. Kostnadsmessig blir det nok ganske likt, kanskje litt dyrere i innkjøp, men det å forsikre den jeg har nå blir en deeeel billigere om jeg bare har brann/tyveri og en gammal billigbil kan jeg ha på ansvar, så da kan det jo faktisk hende at det blir billigere alt i alt... Lettere sagt enn gjort dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 haha vannskelige greier detta nei jeg bruker 530´n på vinteren her oppe kan du bruke hva som helst, de salter jo ikke så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Kan ikke si det samme her, her saltes det så fort temperaturen er under 5 grader, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Måtte forresten sende bilen avgårde på verksted på planet på en bergningsbil i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå