hsd Skrevet August 16, 2014 Skrevet August 16, 2014 20k for toppakningsbytte høres litt dyrt, men ikke dersom det er gjort litt andre ting også. Eldre biler tar tid å skru på siden alt somregel sitter rimelig fast. det å sette en så gammel bil på verksted er jo litt galskap, greit nok du ikke har garasje men sannheten er at for prisen du betaler i verkstedomkostninger kunne du leigd deg ei garasje på noen kvadrat i 6mnd + kjøpt deg alt du trenger av utstyr for å skru selv.
bimmerfun Skrevet August 16, 2014 Skrevet August 16, 2014 Hvilke ting har han tuklet med for å fikse? Hva gjenstår av småting som skulle være 100%? Å sette gamle biler på verksted er uansett ett stort tap, spesielt om det er småting som kan fikses selv. Toppakning etc er greit nok - er ikke lett å få gjort om man ikke har sted å stå.
ZhilleN Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Vinterlagra bimmern.. BjornarHS og williamwiers reagerte på dette 2
ZhilleN Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2014 Kommer kanskje for salg til sommeren om noen er interessert... Mariuskv reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Skrevet Desember 26, 2014 Noen som vet om noen gromme sjeldne breie felger? eller evt. Hvor jeg kan få tak i det?
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Skal hente interiør BjornarHS reagerte på dette 1
Maggi93 Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 Du som kjøpte det interiøret ja, siklet på det leeeeenge
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 Har i tillegg svart taktrekk i min da det er individual bil så blir passende bra vil jeg tro
Enes Yakici Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 Denne bilen ser nydelig ut! Gratulerer med vader interiør!
BjornarHS Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 Flott bil! Utrolig spesielt og kult vader interiør, kan ikke være mange av dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå