Nytern Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Jeg spurte og fikk en slags midlertidig tillatelse, derfor er jeg tilbake med terningene mine etter en jevn strøm med henvendelser via pm det siste året Får følgende farger iløpet av neste uke: Grønn, rød, gul, oransje, blå, lilla, turkis, aqua, smoked. Funderer på å dele opp noen sett slik at folk evt kan få 4 forskjellige farger, tar gjerne imot forslag til hvilke farger folk evt vil ha. Terningene tåler salt og alskens, mine er like fine etter 2år. Dette er ikke noe masseprodusert vare, disse lages av èn mann på hobbybasis. Pris 140,- settet. Trooor frakt kommer på 15,-. Undersøker dette nærmere over helga. Her er noen farger avbildet: Send PM ved interesse. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Bilde av smoked? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Ai, sent svar!Har dessverre ikke noe bilde før jeg får dem, første gang denne karen lager denne varianten:) Tenkte det kunne være litt fint for folk som vil ting litt mer diskrete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Legg gjerne ut bilder av smoked når du får disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Tar et sett smoked jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Den er grei! Tror jeg må bestille flere sett smoked.. Terningene sitter forøvrig fast i tollen, alt er på stell men det hjelper lite på tidsbruken tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Tar også et sett smoked;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Den er grei! Har bestilt flere sett smoked nå, de ble mer populære enn jeg hadde regnet med. Venter enda på tollen, pakka venter på inspeksjon. Fant forøvrig 2 sett terninger her i stad, grønne og turkise. Hvis noen vil ha, send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 spent på smoked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Dette har virkelig tatt sin tid! Etter mye frem og tilbake med USPS har de lovd meg at terningene forlot avsenderlandet 23/4. Burde mao være rett rundt hjørnet. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Vurderer et ekstre sett til Suzukien min. Hmm.. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Ikkje dumt, ikkje dumt! Du får komme med et fargeønske, har som sagt grønn/turkis her nå. Resten skal være her sånn ca når som helst Lenge sia sist forresten, bare trucking om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 har du fått disse? Lurer på å ta de røde...er vel de som passer bilen best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Hei! Nei, ikke fått de enda.. [-o< Prøver å finne ut hvor de egentlig er akkurat nå, USPS har tydeligvis en interntracking?! som jeg ikke har tilgang til. Røde høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå