Nytern Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Haha, vel.. Jeg fikk et innfall som fikk et utfall.. Jeg hadde dog ikke tenkt på hvor FLAUT det ville være å levere 3stk hjertekonvolutter på posten Kjempebra at dere ble fornøyde, da er jeg fornøyd og PM på tur, A.Sørensen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Kan jeg få et sett smoked, et rødt og et lilla tror du? Meget tilfreds med de forrige jeg kjøpte av deg. Great success! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Jeg vil ha røde. oppkrav eller overføring på konto? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Overførin, as usual i presume? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Håi! Jammen, så bra da! PM'er sendt sånn ca. Foretrekker overføring, klart billigst og enklest mht at jeg bare stapper de i en konvolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Kan jeg få avbetalingsordning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Haha, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hadde jo vært gøy å sende i veien noen terninger i morgen og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Nå har jeg smoked igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg har fått mine, og de ser veldig bra ut! Skal sette felgene på bilen i løpet av morgendagen, så kan jo legge inn et par bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Ai, så bra! Hadde vært stilig med bilder, pøs på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Opp en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Får legge ut bilder seinere da en felg må avbalanseres på nytt da en del av lodda falt av Og jeg skal ha noen klistremerker på felgene, og de var ganske tricky å få bra til. Men skal slenge ut noen i løpet av uka da alt er på stell igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Den er grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Opp! Stikker snart til det store utland og blir borte ei stund, hvis noen vil ha er det saker om det kjøpes før det evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå