wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 olløøø!!! Tenkte å sende deg sånn trussel pm siden du ikke svarte på hvor jeg skulle føre over penger etc for ett sett røde...men så ser jeg at du har sendt meg pm...og jeg har lest den....kanskje kona hacket seg inn her og leste den...hm hm hm... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Hell yeah! Verdens beste ipad-bilde! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 olløøø!!! Tenkte å sende deg sånn trussel pm siden du ikke svarte på hvor jeg skulle føre over penger etc for ett sett røde...men så ser jeg at du har sendt meg pm...og jeg har lest den....kanskje kona hacket seg inn her og leste den...hm hm hm... Haha, hjeeeelp! Jeg tipper at kona ville ha terninger sjæl! Du kan kjøpe 6stk, så kan dere spille maxiyatzy! Hell yeah! Verdens beste ipad-bilde!image.jpg Hoi! Looking mighty good there, dear Sir! Såå... Jeg leverer terninger i krigeren, denne gangen er det halnor som er mottager. Siden jeg sendte 2 dager etter skjema fortjente han en video bmwmann24, Saltkjelen og RS-Heggem reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Har du fortsatt rød, blå og smoked på lager? Ka blir prisen for disse 3 med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 God morgen! Det har jeg, du får isåfall siste settet med røde. Rød/blå/smoked = 450,-. Jeg betaler frakt hvis du bestiller 3 sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Mornings! Eg tar dei 3 eg! PM meg kontonr ditt så skal eg sette til forfall på mandag med eingong! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 God morgen, PM skal være sendt.. Håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Mornings! Ja, bare eg som er dårlig på sjekke etter! Overførte i dag! Skal ha penger på konto snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Hoi! Da er terninger på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Strålende! Gleder meg! Gir ein lyd når eg har fått dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Hei har du blå, smoked, grønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Hei! Det har jeg! Bare å sende meg en pm med adresse hvis du vil ha! Gratis frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Tar et sett med røde jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå