Gå til innhold

Kjøp av 02 E39 520ia

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer så smått på en 02 modell 520iat.
Bilen står med mangel fra eukontroll.
Rustne bremserør, slapt brekk, Gående hengsler på bagasjeluka, samt noe rust, liten ripe på to hjulbuer med påfølgende lakkrust. Nivåreguleringa lekker litt, så den siger sammen etter 2-3 dager når den står.
Det er også litt vann i gulvet i kupeen, regner med dette er fra bakluka, da glasset ikke lar seg lukke helt inntil.

Interiøret er strøkent, sportsseter osv. Km er 220.000.

Hva trur du denne er verdt? Han sa førstemann med 40 får den..   er den verdt såpass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen tips å komme med ?    hadde igrunn kunnet tekt meg minimum 525 men...

sjekket utstyrslista no,  interiøret er individual.   tofarget skinn, og  veldig tøffe, spesielle lister.  så ut som de var trekt i skinn også. sort taktrekk osv.   bra utstyrt igrunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja..  er nok ett litt sliten eksemplar dette.    lurer mest på hvordan de hengslene til bagasjeluka er og bytte...  ser for meg en drittjobb der.. 

må nesten få denne veldig billig for at jeg skal gidde kjenner jeg.   type 30k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, søkte litt etter noen guider men fant ingen... Så trangt t på de bildene jeg fant dog. Taktrekket må kanskje ned også?

Så hengslene var fryktelig dyre... Får satse på å finne noen brukte isåfall. Burde sikkert vært byttet demperene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...