Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Ja det kan det nok være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Men blir det bortkasta og sløse penger på verksted på diagnose test ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Jeg vil igrunn påstå det, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Ikke om du bor i nærheten av noen her på forumet som kan sjekke feilkoder for deg.. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Har skjekker koblinger nå, alt er bra, kan det være selve hos systeme dom er ødelagt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Fikk dette når jeg prøvde diagnose test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Kan jo muligens være gåen navigasjonsenhet.. Skulle nesten testa en annen om du har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Er det jeg ikke har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwiik Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Er det jeg ikke har mulighet Ups, skeptisk her nå.. Akkurat gitt bilen strøm etter at den stått en stund, og min skjerm 'viste eksakt det samme programmet' som din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Er pussig at skjer , skal kjøpe ny GPS navigasjon system og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 ...hadde samme problem på en nyinkjøpt mk4 navi som hadde stått i en e46, det viste seg at navienheten var satt opp mot monokromt display, brukte navcoder til å endre innstilling til fargedisplay...vips så fungerte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Koblet til ibus med datamaskin, startet navcoder , så at det var krysset av for monocromt display, krysset av for color display, og vips så funket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 www.navcoder.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå