PenguiN- Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Bare å komme til Gatebil våler 23-25 mai Wicky så skal du få snappe og legge ut masse bilder av deg og kjærra ;P wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Ivrig86: det som er interessant er at det er 4,5" leppe bak og 3" leppe foran. Det er i seg selv ganske mye. MEN det står 5,5cm spacere på bilen, altså kunne det vært MYE bredere hjul dersom innpresset var riktig Rxlpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hehe ja holder ikke Med store lepper tydeligvis... Må Ha noen skikkelig enorme Stooooor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 ja, hadde jeg gått ned ifra Et 38 (som jeg tror det er bak) til Et -20 så blir det vel mer rom for lip size Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hva er gjort med motoren på denne, er det originale 245 hester eller er det dradd ut litt ekstra Mener at det sto 306 hester i Finn annonsen som du linket til men det regner jeg med er tatt feil av 730d og 740d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Apropo "jeg liker ikke hvit bil med styling og heller ikke sjuer men din var fet" minner meg om : "Liker egentlig ikke utlendinger, men du er ganske ålreit innvandrer"... hahaha Hva har en hvit bil med innvandring og fremmedhat å gjøre? Jeg sliter med å forstå innfallsvinkelen med mindre det er å markere et skarpt skille mellom etniske nordmenn og innvandrere... hvordan hadde det slått ann om en nordmann her inne begynte å dra paralleler mellom brune biler og fargede....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 tror du misforstod.... Men skal ikke bruke tid på å forklare da tråden ikke handler om innvandring Send heller en PM om du lurer på noe mister! Er plass til no feite dekk her ja: Merrushe og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Bilen blir iallefall ikke seende slik ut som på DET bildet Fredrik90, Bilen er optimalisert som det så pent heter så at det er 300HK og ca 600 NM er ikke så usannsynelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Bøyer meg i støvet.... dette er det råeste jeg har sett på evigheter, gratulerer så mye! hælsika Hvordan får man råd til noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Takk så mycket! JulianK, du bor ikke i Trøndelag tilfeldigvis ? eller er det kanskje en annen Julian..hmm.. Skaff deg en god jobb så har du råd til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Feit denne her! viss du vil ha mye kant så burde du vell se på forgiato felger, tipper de kunne laget til noe heftig på den her Koster litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Takk for det! Skal ordne noen nye bilder straks, har bare noen småting som må bli ferdig først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LydMekk Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Hm, i forhold til de andre alternativene som er vist lengre oppe i tråden er faktisk de felgene som nå står på helt kurant IMO. La de stå på en stund til du virkelig finner noe du synes skiller seg enda mere ut. Bruk litt tid på å browse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Problemet med å gå for 13/14"x22 felger bak og 11/12" x 22 felger foran gjør at utvalget begrenser seg veldig til merker hvor prisene blir VELDIG fort jævlig stive. Ikke noe galt med de jeg har nå, de sitter som noen skudd og er pene og se på, MEN skulle gjerne vist litt mer av bremsene og sluppet å brukt spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 90% av de som ser bremsene vil aldri merke hva det er... så bruk felga til de er kast...så kjøper du nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå