JulianK Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hei igjen! Da var det på tide med ny bil, og etter en laaangt ønske etter E92 fikk jeg akkurat det jeg ville ha hos gutta på Autostrada.Det falt da på en BMW E92 M-Sport Premium Selection bilen har det meste av utstyr, samt det viktigste da jeg skulle ha denne bilen Navi skjermen og takluke Bwm, har gått 47.000 til dags dato, og er en 2012 mod. 320iHvit/beige skinninteriør med sportsstoler, manuell, helsota ruter hele veien frem, osv! * Planene videre er og bytte grillen til en sort [X]* Vurdere felger* LED i angeleyes og grøftelys* Frontleppe *M3 vinga bak på bagasjen [X]* Ny eksos stuss* Og antagelig foliere med sammensatt av hvit og svart har ingen spesielt bra bilder for øyeblikket, men kan legge med noen! kortsluttning og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Gratulerer med flott bil Hvilken farge er det? Så spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Takktakk ! Bilen er Sapphire Black Metallic om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ah. Synet som bedrar (refleksjoner) Så ut som den ble grønn i dagslys. Edit: se bakpartiet på øverste bildet Planer om doble endestusser f.eks? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Hehe kan da ikke si at den ser mye grønn ut men ^^ Står litt planer i teksten kommer til og gjøre noe med eksosen hvertfall, men om jeg bare setter en stuss med dobbel på eller M3 eksos ska man ikke se bort ifra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Fått tatt noen litt bedre og nyere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Flott bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Ny Grill bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Hadde bilen inne for PermaShine på Autostrada igår ettermiddag! veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Fått på den nye grillen i dag, og prøvd med noen 20" Breyton Felger, syntes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Er det 20? Jævla høy profil på dekka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Det er 20" hehe 40profil pgr det står på vinterdekk, så må kjøpe sommerdekk til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Nydelig bil! Bmw har gjort alt rett med linjene på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå