Gå til innhold

Freakshow´s Bmw E46 330iat


 Share

Anbefalte innlegg

Har du sjekka viskerbladet? De ruster fort og som en følge av det vil fjæringa låse seg. Dette resulterer videre i at viskerbladet ligger klemt på ruta og holderen tar borti. Inntreffer ofte før viskerbladet er utslitt!

Det har ikke vært bytta i mott eie så kan ha noe med det p gjøre :)

Bruker aldri viskeren vak uansett, lager vel mer riper en noe annet. Bedre og bare bruke speilene [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bahahah! den var jo hvertfall 3 ganger værre en min var! xD uff helvettes salting!

kan de ikke finne opp noe som ikke tar livet av biler med like/mer effektift?! oO

Jeg kjører mye, til Horten hver skoledag over Re, og når jeg jobber er jeg i hele Vestfold :P så blir fort møkkete ja!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det jo snødd i 2 dager her! :P var ute noen timer i går og herja og noen timer i dag! dæven bilen drekker når man herjer! xD men fy og moro det er! :D men kjenner virkelig at jeg mangler diffbrems! også trur jeg mellomaksel lagret/foringa må byttes! :P vibrerer no fælt :o

se om jeg får lasta opp en video etterpå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det jo snødd i 2 dager her! :P var ute noen timer i går og herja og noen timer i dag! dæven bilen drekker når man herjer! xD men fy og moro det er! :D men kjenner virkelig at jeg mangler diffbrems! også trur jeg mellomaksel lagret/foringa må byttes! :P vibrerer no fælt :o

se om jeg får lasta opp en video etterpå ^^

 

Akkurat det lå jeg merke til også når jeg var ute. Fylte vel full tank, og når jeg parkerte etter å ha vært ute å herjet i vel 4 timer så hadde jeg brukt en god del bensin :P

 

Jeg vil se video! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv på noen hvite blinkers her, trengs!
Nå regner det, blir gøy å kjøre til jobb på sørpesnø... Hadde noen artige svinger i går på vei hjem sjæl, men jeg leker ikke på veien, var ganske bra trafikkert (kjørte hjem fra jobb ca 17.30) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det lå jeg merke til også når jeg var ute. Fylte vel full tank, og når jeg parkerte etter å ha vært ute å herjet i vel 4 timer så hadde jeg brukt en god del bensin :P

 

Jeg vil se video! :P

skal se om jeg får lagt ut nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv på noen hvite blinkers her, trengs!

Nå regner det, blir gøy å kjøre til jobb på sørpesnø... Hadde noen artige svinger i går på vei hjem sjæl, men jeg leker ikke på veien, var ganske bra trafikkert (kjørte hjem fra jobb ca 17.30) :P

hvite blir det ikke ;)  kanskje sota! :D vi kjørte en sånn "små" vei i går, forjedagen var det perfekt føre der! men i går var det sørpe hele veien, glemte og sjekke føret før jeg heiv den sidelengs! holdt på å gå rett i grøfta, fikk heldigvis litt feste og fikk retta opp bilen så det gikk fint, men vi kjørte bare pent og rolig resten av veien før vi dro og leka litt andre plasser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 små videoer :P noen av de dårligste kjøringene syns jeg! men dæven eg savner manuell! :P mye lettere å ligge sidelengs med manuell en automat! :P eller letere å få kasta bilen ut i slædd osv osv osv :P

 

 

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...