Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det der er nok ikke originalt nei.     er bare å plukke ut batteriet og sette inn nytt.   du kan jo evt prøve å lade det du har og se om det er noe liv i det, men det er mest sans skadet allerede.    

du trenger nok ikke noe større enn 100ah batteri, bare kjøp ett med polene på samme plass..    men å kjøpe ett med større startstrøm osv er jo aldri dumt.     bruker selv biltemabatteri og har aldri hatt noe problem med det...  ;)

Skrevet

Noen spesifikke anbefalinger? Tenker at hvis jeg senere skal skaffe meg anlegg i bilen burde jeg kanskje kjøpe noe kraftigere? Gel-batteri, for eksempel. Eller er det unødvendig?

Skrevet

Kan kanskje vente til jeg faktisk skaffer ordentlig anlegg med å oppgradere batteri. Men til vanlig batteri, hva med dette? Duger det?

Skrevet

Kjøpte meg bytt batteri i dag. Ble et Varta G3 med 95Ah. Fyren i butikken sjekket opp bilen og sto at det skulle passe, så får anta det. 

Skrevet

95ah er vel nok! men rart det ikke gikk med førerdøra!

men godt du fikk alt i orden!

du kunne sikkert kjørt på med 100ah

Vær obs! jeg har hatt en oppfatning av at uorginale spiller kan være en strømtyv på e39. Vet ikke om noen andre har hatt en opplevelse av det,

byttet tilbake til det gamle da det bare sto og trakk litt strøm.

og eventuelt radio signal blir som hakka møkk, da det er radioforsterker som har 2 kontakter bak til spilleren din.

benytt heller http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10875&katid=1390&id= til kontakt av forsterker ;)

Skrevet

Om jeg skulle hatt 100Ah hadde det kostet 300 kroner mer, så tenkte at 300 kroner mindre for 5Ah mindre var en grei deal, i og med at det ikke kan gi såå stor forskjell.

Er uoriginal spiller i, ja, men problemet med å skaffe original er at jeg ikke får spilt fra mobilen med AUX eller BT..

Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte den, og har ikke lappen før om 11 dager, så har ikke fått så mye erfaring med bilen generelt enda, så er litt usikker på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...