Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Meget bra! Gleder meg til å få sett denne live endag :) Hvilken farge har du på senteret på RF'ene? Og hvor har du kjøpt Gold Hex? Har kjøpt et sett RF jeg også :) Dog 16" Til e30

Kjekt å høre :) 

Sentrene er lakkert i skywhite. Hex ble kjøpt hos spinfab ;) 

Bilde av fargen:

IMG_0961.JPG

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 timer siden, BjornarHS skrev:

Planer for bærebroinnfestingene? Var nemmelig ikke så ulikt på min når jeg sjekket :/

Må nok til med litt friskt metall her.. litt usikker endå på hvordan eg skal gå frem men skal holde tråden oppdatert på det ;) ellers har et lurt på å forsterke her og:

 

IMG_1169.PNG

Har også planer om nye costum braketter her for å kunne justere spissing litt mer :) 

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DanielStance skrev:

Hahaha ser den :lol: E no ikke den verste bilen å bruke peng på heller hehe. Blir snart en klassiker de her :P

Ja, synker nok ikke i pris med tiden :) men kommer nok aldri opp imot e30 priser :P 

Sugen på ett mer "langtids" prosjekt med tiden, type gammel bmw ved siden av denne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, williamwiers skrev:

Ja, synker nok ikke i pris med tiden :) men kommer nok aldri opp imot e30 priser :P 

Sugen på ett mer "langtids" prosjekt med tiden, type gammel bmw ved siden av denne :) 

Nei E30 prisene er helt på trynet :P

Å? Må blir noe veldig gammelt da siden denne er allerede litt gammel :P E30 eller noe då?

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...