Sindre Dahl Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Her er de på en e36 Det var griserått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Her er de på en e36 Det var rått! AC schnitzer, BBS RC, GS retro og GS Magnum er tøffe felger Har GS Magnum selv i 19" og det syntes jeg er litt stort, så jeg skal nok ned på 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Her er de på en e36 Faen de var fett! men redd 16" blir litt lite Skal du selge? Maggi93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 AC schnitzer, BBS RC, GS retro og GS Magnum er tøffe felger Har GS Magnum selv i 19" og det syntes jeg er litt stort, så jeg skal nok ned på 17" 19" blir for stort ja, 18 går til nøden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Faen de var fett! men redd 16" blir litt lite Skal du selge? Disse er til salgs ja PM ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51620968 Disse hadde kledd bilen! Kvalitetsfelger med gode dekk som du kan få til en god høstpris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Strøken bil! Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Blir idag hentet nye topplagre framme med camber og casterjustering På søndag blir det kaaanskje nye felger stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 På tide med nytt kamera hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 På tide med nytt kamera hehe Bare bilder tatt med iphone.. har speilrefleks, men gidder så og si aldri ta meg tid til å ta skikkelig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Kjøpt topplager no Ubrukte som bare har lagt en stund i garasjen, ga 600kr og kostet 2500kr ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Skal selge mine ACS felger, PM for info Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Fått montert de nye topplagrene idag og fjernet hjelpefjøren glømte helt å ta bilde, men kan fikse det de neste dagene får ihvertfall bilen lav nok og litt til om eg skrur an i bunn, bare andre felger og dekk som mangler Hadde bare disse bildene: 2cm ifra bunn på gjengene 3-4 cm fra asfalten på kanalen bak hjulet Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 hentet felger idag, helt greie felger stay tuned! Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå