BjornarHS Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Har troen på vinge på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 33 minutter siden, BjornarHS skrev: Har troen på vinge på denne! 👍🏼👍🏼 En kompis kommer hjem fra sjøen på tirsdag med en godsak til meg så spent på om det passer kommer kanskje bilder på tirsdag då. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 29 minutter siden, williamwiers skrev: 👍🏼👍🏼 En kompis kommer hjem fra sjøen på tirsdag med en godsak til meg så spent på om det passer kommer kanskje bilder på tirsdag då. Liker! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Følger med her, elsker fargen på denne og blir kledelig med RF felgene! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 6 timer siden, Simen Sandvik skrev: Følger med her, elsker fargen på denne og blir kledelig med RF felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Blir bra denne med spoiler om den blir ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 2 timer siden, low'n'slow skrev: Blir bra denne med spoiler om den blir ferdig da Ja bare å få delen ferdig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) då er delen til vingen komt, står sånn "volvo-list" på får å ikke skrape opp fingre og lakk den skal lakkes svart og skal få den til å passe helt! no sitter den litt skeivt og med litt mindre vinkel enn den skal Er fortsatt litt usikker på om den blir montert, men tiden får vise vingen er mattet ned og skal få seg litt lakk samtidig med flappen! Flappen er forsåvidt i Rustfritt stål for de som lurte Endret Februar 9, 2016 av williamwiers BjornarHS, sandersander og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 21 minutter siden, williamwiers skrev: då er delen til vingen komt, står sånn "volvo-list" på får å ikke skrape opp fingre og lakk den skal lakkes svart og skal få den til å passe helt! no sitter den litt skeivt og med litt mindre vinkel enn den skal Er fortsatt litt usikker på om den blir montert, men tiden får vise vingen er mattet ned og skal få seg litt lakk samtidig med flappen! Flappen er forsåvidt i Rustfritt stål for de som lurte Dette kan bli stilig når du får laget den til skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Nå, BjornarHS skrev: Dette kan bli stilig når du får laget den til skikkelig! Tror det eg og få bilen ned i rett høyde og litt breiere over rompen med nye felgene så kommer det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Jeg stemmer for å droppe vinge, syns ikke e36 kler dette i det hele tatt og jeg tror ikke bilen din vil kle det. Men det er min mening da. Følger spent med videre! Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 kan bli kult det der, men flappen syntes jeg er alt for smal iforholdt til vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 5 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Jeg stemmer for å droppe vinge, syns ikke e36 kler dette i det hele tatt og jeg tror ikke bilen din vil kle det. Men det er min mening da. Følger spent med videre! Vi får se ned i rett høyde på bilen og litt breiere over rompen kan det bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 4 timer siden, Mathias Holtsdalen skrev: kan bli kult det der, men flappen syntes jeg er alt for smal iforholdt til vingen Flappen er så brei den kan være har aldri sett noen med flap på vanlig m3 vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 8 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Jeg stemmer for å droppe vinge +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå