Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

då er delen til vingen komt, står sånn "volvo-list" på får å ikke skrape opp fingre og lakk :) den skal lakkes svart og skal få den til å passe helt! no sitter den litt skeivt og med litt mindre vinkel enn den skal :)

Er fortsatt litt usikker på om den blir montert, men tiden får vise :) vingen er mattet ned og skal få seg litt lakk samtidig med flappen! Flappen er forsåvidt i Rustfritt stål for de som lurte 8)

IMG_8477.JPG

IMG_8479.JPG

IMG_8482.JPG

IMG_8484.JPG

IMG_8486.JPG

IMG_8487.JPG

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, williamwiers skrev:

då er delen til vingen komt, står sånn "volvo-list" på får å ikke skrape opp fingre og lakk :) den skal lakkes svart og skal få den til å passe helt! no sitter den litt skeivt og med litt mindre vinkel enn den skal :)

Er fortsatt litt usikker på om den blir montert, men tiden får vise :) vingen er mattet ned og skal få seg litt lakk samtidig med flappen! Flappen er forsåvidt i Rustfritt stål for de som lurte 8)

IMG_8477.JPG

IMG_8479.JPG

IMG_8482.JPG

IMG_8484.JPG

IMG_8486.JPG

IMG_8487.JPG

Dette kan bli stilig når du får laget den til skikkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Jeg stemmer for å droppe vinge, syns ikke e36 kler dette i det hele tatt og jeg tror ikke bilen din vil kle det. Men det er min mening da. Følger spent med videre! 

 

Vi får se :) ned i rett høyde på bilen og litt breiere over rompen kan det bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...