williamwiers Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Hmm.. Liten teaser Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Fått montert gikk heeelt problemfritt! Blir å handle topplager med camber justering framme, camberstag bak og forsterket topplager bak bilen står helt i bunn på coilsene, men har ikke satt seg helt Måtte ha planker for å få bilen ut Andreas Osland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Looking GOOD !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Looking GOOD !!! :D takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Ser bra ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Ser bra ut Bare få bytta de hjula du har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Ser bra ut Bare få bytta de hjula du har nå De skal av så fort som mulig! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Noen bilder i solen BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Andre hjul nå så blir detta bra Kanskje en liten shine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Andre hjul nå så blir detta bra Kanskje en liten shine også Skal vaskes og poleres når eg har anledning til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 2 bilder eg var litt førnøyd med synd det bare er iphone bilder, de grusome felgene og eg ikke har på effektanlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Tatt litt bilder med "ett bedre" kamera, bilen er fortsatt skitten men blir polert til uken Irriterer meg de prøveskiltene, men bruker de for å flytte(bedre enn å kjøre uten skilter) bilen bort til det lokale verkstedet hvor eg tok eu kontroll og skal ta hjulstilling Khaugen og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Satan den ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Satan den ble bra nå Takktakk mangler bare noen bedre felger no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå