kaykri Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Hei, Håper noen kan hjelpe meg med info her! Nettopp kjøpt en 320D 2008 modell. Denne har påbegynt rustdannelse fra innsiden av bakluken. Kommer fra hengsel feste.(Syns ikke fra utsiden enda) Noen som kan dette med rustgaranti? Bilen er kjøpt ny i Norge, alt av service hos merke forhandler. 120000 km
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Det eneste riktige er å reklamere hos din lokale BMW forhandler (de vil søke om reklamasjon/garanti til BMW Norge), da de er de eneste som kan besvare dette spørsmålet. Isolert sett gjelder dog rustgarantien mot gjennomrustning, men det er gjort en rekke unntak her opp igjennom tidene.
StigJ Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Burde ikke by på problemer dette. Jeg hadde min '06 E91 inne i fjor sommer for samme sak.
kaykri Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Takk for raske svar, Ja, tenkte jeg skulle høre med de. Men, lurte bare på om folk hadde vært borti lignende tilfeller, og hva som pleide å gå på "garanti"
quandt1960 Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Hvis det blir noen problemer kan du jo bare vente litt til så er det gjennomrustet. Burde gå helt fint på BMW sin karroserigaranti som jeg mener å huske er 12 år. http://www.bmw.no/no/no/_teaserpool/download/owners/pdf/BMW_Garantivilkar.pdf
kaykri Skrevet August 28, 2014 Forfatter Skrevet August 28, 2014 Noe gammel denne tråden nå, men ville bare informere om at jeg fikk ny bakluke på garanti! Super service fra Bilia Drammen:-) De fikset alt, eller rettere sagt deres karosseri verksted!! quandt1960 og StigJ reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå