Odd-M Skrevet Mai 8, 2014 Skrevet Mai 8, 2014 Må bytte den koblingen bak på toppen. Del nr 1 på denne: http://ills.bmwfans.info/3iyv.png Den står trangt til mellom torpedovegg og toppen. Vanskelig å komme til fra både under og oversiden. På eksossiden er det trangt og på innsugssiden tror jeg at hele innsprøytningen må ut. Er det noen som har byttet denne?
SweetBMW Skrevet Mai 8, 2014 Skrevet Mai 8, 2014 Har du demontert hele klimafilter opplegget? Skal komme greit til da. Evt så går det å skru av travers på girkasse og eksos og løfte litt oppover med jekk. Da får du kanskje 5cm ekstra. Jeg gjorde det på denne måten på min gamle bil
Odd-M Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Ah.. Tenkte ikke på å ta av klimafilter-kassen. Hadde i det lengste håpet å slippe unna å røre motor- og girkassefester, filteret virker som en mye lettere løsning. Skal bestille opp deler først så får jeg prøve. Det var trangt nok å lokalisere feilen slik det står montert.
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 Jeg vet. Du må ikke ta av travers. Var ment som tillegg hvis du har utrolig store hender.
Odd-M Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Skrevet Mai 9, 2014 Det er nettopp det som er problemet.. hehe Klarte ikke finne noe i TIS om dette.
laffe Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 Helt grei jobb å gjøre dette, trangt, men selv mine 10 tommeltotter fikk gjort jobben. Må vel av med pollenfilter, og om jeg ikke husker helt feil tok jeg også av "veggen" inn til kupevifta for å litt plass å jobbe på. Et speil kan være greit å få for å se at du får på plass ny kobling riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå