Joakim2104 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 På en e46 touning så funker ikke viskeren eller spylervesken. når jeg beveger vindusviskerne så er den veldig lett , ikke treg i det hele tatt. Har skjekket sikringer og dvs men finner ikke problemet. At ingen av dem fungerer. Noen som kan dette og vet hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Sjekket relee..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Har du strøm på kontaktene? Mål med ei lyspære eller lignende. Ledningsbrudd på e46, går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Hvis det er veldig lett å flytte på viskerne med hånda har de nok ikke kontakt med motoren lengre. Ikke uvanlig at den armen som går fra mekanismen og på motoren løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Spylern funker 1 av 20 dager så vet ikke hva det kan være , hmm ok da må det bli ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Mutteren på vindusviskerne bak var veldig løs, tok å skrudde den fast da ble viskeren veldig hard at jeg ikke kunne bevege den.spylevesken funker når jeg lukker opp og igjen bagasjevinduet da funker den, men da henger den seg fast og spyler hele tiden og etter det funker den ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå