Tom96 Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 (endret) N Endret Juni 20, 2021 av Cedd96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Du resetter den lett selv via bc. Men hvis meldingen stadig kommer tilbake, uten at du mister luft eller bytter hjul, så er nok en sensor litt på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Press the idrive knob in, with it in the middle position and sellect "Vehicle settings" then move to the top and scroll along until you reach the "RPA" menu, press the idrive knob in again and sellect "reset tyre pressures" you need to be stationary to start the process Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hvis du plages ofte med slike beskjeder, må det vel være feil i ABs systemet, da det ikke er en egen sensor for dekktrykk. Så jeg tror ikke du plages med feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Har selv fått denne på min en gang, jeg sjekket seff luftrykk så gjorde jeg som Sjøbuse sa. Ingen problem etter det. Noe jeg også gjør ved dekkskifte sommer/vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom96 Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 (endret) N Endret Juni 20, 2021 av Cedd96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå