Simpel Skrevet Mai 12, 2014 Skrevet Mai 12, 2014 Hvordan fikses dette? Komme til kablene skal jeg få til, men hva slags kabler har dere brukt? Finnes det noe sett til formålet?
Odd-M Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 BMW selger et komplett rep-sett for skjøting i taket. Ellers kan du kjøpe løse ledninger i farger og trikse selv.
Otis Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Skal du fikse selv, så husk å få tak i kabler som er fin-trådet og ha en god loddebolt med mye watt.
Simpel Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Tror jeg må satse på en løsning som ikke involverer loddebolter. Har funnet de her: http://www.koed.no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/523i/ECE/L/N/20050400/61/10/1;61_2678/ Noen som har brukt disse? Blir det bare plugg inn og plugg ut, eller må en lodde?
Odd-M Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Du kjøper det kabelsettet og tilhørende rep-sett med kontakter, hvis jeg har skjønt det riktig
Simpel Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Jeg gjør et forsøk. Skal skrive en tilbakemelding når jeg forhåpentligvis har fått det i orden om en måneds tid (er på jobb nå). Takk for svar!
larserso Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Jeg spurte pent på den lokale forhandleren og fikk en slump kabel fra rull som de selv brukte til denslags reparasjoner uten å betale en krone Satt og lodda selv en kveld, men glemte å beskytte kabelendene/bruddene med elektrotape før jeg trakk ut ledningene i høyttalerhullet i taket så brukte en evighet på feilsøking i ettertid som konkluderte med at en 5A sikring hadde tatt kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå