FellaZ Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hei, folkens! Var å hentet meg en litt sliten BMW 320i E46 i helgen. Er en del småtteri som må gjøres med den. Var to timer unna å hentet den og den gikk fint. Men idag hadde jeg en kjøretur til butikken hvor jeg halvveis hjem klarte å punktere. I det jeg fikk tatt av dekket så hadde hele dekket revnet. Bilen er senka og dekkdim er 225/40/18. Noen av dere som har vært borti lignende? Har ikke rukket å se så mye på det selv ennå hva dette kan skyldes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Første jeg tenker er at dekket har blitt kjørt med mens det har vært flatt slik at dekksidene/kordellene inni dekket har fått seg en trøkk. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Syns nesten det ser ut som det har blitt kutta opp, spesielt om du studerer den delen av dekket som sitter igjen på felgen.Ser jo ut som den er ganske fint skjært av, jevn fin kant rundtom nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellaZ Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Ja er det jeg synes óg. Spesielt med at det er såpass "jevnt"... Men håper og tror at dekket har blitt kjørt med en stund mens det har vært flatt. Bare syntes det var rart hvis det er tilfellet når jeg ikke har kjent det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Sjekk også inni hjulhuset om det er noe som tar borti dekket. Burde ikke være det mtp. du kjører E9x innpress på felgene. Men greit å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rxlpower Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Knekt fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 skjedd meg før, for lavt/ingen dekktrykk + kjøring med det = det du ser på bildet. kan seff være noe som kutter opp og, men det ser du jo fort om du titter inni hjulhuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellaZ Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Takk for gode svar. Tatt en god sjekk i hjulhuset og ikke funnet noe unaturlig der. Må nok være som fler sier, lite eller intet dekktrykk over en periode. Har gått bra en ukes tid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Har sett en del slikt på div biler med knekt fjær hvor den har kutta opp dekket.Er org dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå