hanzhe Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Vet du hva du driver med og har verktøyet som trengs, er det ikke vanskelig. Om du velger coilovers eller bytter fjærer på originaldemperne er ikke store forskjellen. Ligger sikkert howto-video på youtube for hva du skal gjøre på e39. Uansett må du ta firehjulskontroll med justering også, før du kjører bilen på vegvesnet og får det inn i vognkortet og det er heller ikke gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Kan de på firehjulskontrollen justere de for meg da? Det koster vel et par tusen? Og hva koster det å få det i vognkortet? Men har en kompis som har fått hjelp av broren sin til å gjøre det selv, så kan prøve sammen med han. Men det er altså omtrent like lett med coilovers som med senkefjærer? Tenkte meg disse basert på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Koster mellom 1 og 2 lapper. Time hos vegvesnet koster ca. 600 om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Jeg syns det er lettere å montere coilovers, Veldig lurt å bytte tårnlagra i samme slengen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Noen å anbefale? Helst billig og grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 like bra , bare billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå