Gabz Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hva er anbefalt senk på E39 som lar bilen se fet ut, samtidig som jeg ikke trenger å ødelegge alle fangerne mine og understell på norske veiforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg vil si eibach sine fjær, de senker vel 30 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Har du eksempelbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg har FK justerbart på min. Funker knall det. Ikke pinnstivt, men langt i fra båtfølelse. Min er en 525tds Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Kanskje. Skal sjekke. Men det er vel så viktig med bra dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Har eibach selv, 30mm senk. Kombinert med gule koni dempere. Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Har Eibach 30/25mm, funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Disse Eibach fjærene, er de gode på originale dempere? Om ikke, tips til billige dempere som er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Har eibach på orginale dempere. Men min bil er nok litt høyere enn den blå der foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Blir litt stivere med eibach på orginal dempere og god komfor. Jeg er fornøyd. Vil du ha det stivere/sportslige ville jeg bytta ut orginal demperne. Eller handla coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Jeg liker egentlig komforten jeg har nå, jeg. Bare det ikke blir for mykt så jeg spretter ned i bakken om jeg kjører for fort over en dump. Har du bilde med hvordan det blir på originale dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Litt teit vinkel men du ser sånn halveis høyden på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Ser jo greit ut, det. Vurderer og stikke innom P&R og kjøpe et sett i morgen eller noe, bor like ved. Hvor mye tar et verksted for å ordne det, cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Er disse gode? http://parts24.mystore3.no/products/bmw-e39-coiloverkit-jom Er jo to års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Har spurt flere verksteder om pris på bytte til coilovers. Alle skal ha 6000-8000.. Så mye gidder jeg ikke bruke. Hva er billigste alternativ til senk? Er det lett med senkefjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå